Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Jelikoz bydlim hned naproti Vasi prodejny je velice neprijemne,kdyz kazdy den okolo 22:20(coz je jiz povazovano za nocni klid)prijede kamion se zbozim a ma stale zapnute chlazení a dela kraval+ rachoti paletovy vozik.Dne 5.9.rano cca v 6:30 hod.rano,opet kraval,vymena lisu.Pracuji i 6 smen za sebou a konecne mam den volna a nemohu se vyspat,protoze je nutnosti,aby lis byl vymenen takto brzy rano.Pracuji tez v obchode a neni problem,aby vymena lisu probehla napr.mezi 9:30-10:00.Jsou to velice neprijemne skutecnosti a otravuji nam zivot.O paletach ve vsech ulickach prodejny ani nemluve.Je jich na prodejne,cim dal tim vic a neni tam uz k hnuti.A podlaha,ze je mi kolikrat na zvraceni.Myslim,ze toto neni komfortni pro zákazníka.Pro mne neni dulezita pouze cena vyrobku,ale i cistota a zakaznicky servis.
Prosim vedeni o zmenu zavozoveho okna a vymenu lisu naopak v pozdejsich rannich hodinach.Dekuji za pochopeni.
|
Tweet |
Dle § 34 zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví se pro účely kontroly dodržení povinností v ochraně před hlukem a vibracemi noční dobou rozumí doba mezi 22.00 a 6.00 hodinou. V tomto případě doporučujeme podat podnět Krajské hygienické stanici.
Dobrý den, paní Kolasová,
za hluk před naší filiálkou se omlouváme. Ihned budeme kontaktovat příslušného speditéra, aby se zdržel nočního zásobení, popř. aby došlo k omezení hluku. Děkujeme rovněž za zpětnou vazbu k uspořádání naší prodejny. Vaši stížnost předáme odpovědným kolegům, aby sjednali nápravu.
Věříme, že příště už budete spokojená a přejeme příjemný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
co se tyka hluku ve vecernich hodinach,tak stale trva,zavozy zbozi stale pokracuji po 22:00.
S pozdravem
Kolasová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.