Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17853Hluk ve vecernich a brzkych rannich hodinach

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2017, před 7 lety

Kamila Kolasova

Znění stížnosti

Jelikoz bydlim hned naproti Vasi prodejny je velice neprijemne,kdyz kazdy den okolo 22:20(coz je jiz povazovano za nocni klid)prijede kamion se zbozim a ma stale zapnute chlazení a dela kraval+ rachoti paletovy vozik.Dne 5.9.rano cca v 6:30 hod.rano,opet kraval,vymena lisu.Pracuji i 6 smen za sebou a konecne mam den volna a nemohu se vyspat,protoze je nutnosti,aby lis byl vymenen takto brzy rano.Pracuji tez v obchode a neni problem,aby vymena lisu probehla napr.mezi 9:30-10:00.Jsou to velice neprijemne skutecnosti a otravuji nam zivot.O paletach ve vsech ulickach prodejny ani nemluve.Je jich na prodejne,cim dal tim vic a neni tam uz k hnuti.A podlaha,ze je mi kolikrat na zvraceni.Myslim,ze toto neni komfortni pro zákazníka.Pro mne neni dulezita pouze cena vyrobku,ale i cistota a zakaznicky servis.


Požadované řešení

Prosim vedeni o zmenu zavozoveho okna a vymenu lisu naopak v pozdejsich rannich hodinach.Dekuji za pochopeni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 09:44, před 7 lety

Dle § 34 zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví se pro účely kontroly dodržení povinností v ochraně před hlukem a vibracemi noční dobou rozumí doba mezi 22.00 a 6.00 hodinou. V tomto případě doporučujeme podat podnět Krajské hygienické stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2017 14:05, před 7 lety

Dobrý den, paní Kolasová,

za hluk před naší filiálkou se omlouváme. Ihned budeme kontaktovat příslušného speditéra, aby se zdržel nočního zásobení, popř. aby došlo k omezení hluku. Děkujeme rovněž za zpětnou vazbu k uspořádání naší prodejny. Vaši stížnost předáme odpovědným kolegům, aby sjednali nápravu.

Věříme, že příště už budete spokojená a přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 09:36, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2017 16:04, před 7 lety


Kamila Kolasova

Dobry den,
co se tyka hluku ve vecernich hodinach,tak stale trva,zavozy zbozi stale pokracuji po 22:00.

S pozdravem

Kolasová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:09, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.