Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Vcera vecer v Kauflandu Prachatice po devate vecer.
Pri markovani zbozi mi neustale pipal nakup prochazejici pokladnou( Sampony Says)pricemz muz v pprostoru za pokladny porvaval na pokladni clen ochranky.Mlada pani na pokladne mu rekla ze sampony nejdou odblokovat a on zas porvaval ze tam ma pytel i uklizecka coz by tam take mohla mit. Dale jsem ukladala zakoupene zbozi ktere slecna polozila jako namarkovane do tasky v te chvily pristoupil muz s ochranky a beze slova mi rozevrel vice tasku a zacal se v ni hrabat podotikam ze slecna stale jeste markovala me vybrane zbozi a taska byla na pokladne tam kam odklada pokladni namarkovane zbozi. Na mou otazku zda by se nemel slusne zeptat zda vubec sni se otocil a odesel. Pokladni domarkovala a ja zaplatila. V polovine vestibulu knam prilit muz s ochranky a rekl""dejte sem nakup a tahnete zpatky do ramu .V te chvily jsem mu vrazila uctenku at si to klidne opetovne zkontroluje. A on do me zacal hrube strkat. Prosla sem se synem ramem a zadala jsem okamzite omluvu za jeho chovani. Pricemz muz mi rekl ze se socialum nebude omlouvat ze muzu byt rada ze mi do drzky nenastrikal peprak.Az k vychodu z obchodu mi urazel.Jako socialni pripadna se necitim mam dobry plat. V kauflandu mesicne utratim vice jak deset tisic bude asi dukazem.A vubec nevim jak si toto muze dovolit ochranka. Jedna se o mnoho poruseni svobody a obcanskeho souziti a verte ze hodne zvazuji zmenit obchod protoze zde nema ochranka zadne chovani.A urazet se tedy nenecham.A to uz vubec od cloveka ktery ma mastnou a uvalenou uniformu.Uprimne sevahou velmi zlobim.
Kazensky postih
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.