Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#17855Nefunkčná cleaner pl [ ref:_00Db0Z3Sf._500b01FfMjp:ref ]

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2017, před 7 lety

Andrea Cechakova

Znění stížnosti

Mám dotaz kam s tímto problémem. Jednání firmy která o chybě v programu ví, neupozorní na ni sama od sebe a čeká až se koncový uživatel ozve sám a celý problém shrne do následujícího znění mi připadá jako nekalá praktika. Společnost mi navrhla prodloužit avast antivir zdarma ale o ten zájem nemám, ke své práci potřebuji cleanup. Ovšem firma sama neví kdy problém v programu odstraní, proč ho prodává dál?? Pro upřesnění rovnou přidávám korespondenci od nahlášení až po požadované řešení které údajně není možné. Myslím si že je, UPC mi též tvrdilo že nelze nabídku zdarma vypnout přesně v den kdy už zdarma není. Ukázalo se že to vypnout jde. Vás prosím o radu na koho see obrátit, na Čoiku? ČTÚ mi s problémem i díky vám pomohl, se společností UPC jsem se dohodla a problémy byly odstraněny. Nevěřím že to nejde ani teď, společnost spoléhá na "neznalost zákazníka".


Produkt

Avast, program na čištění pc up verze placená nefunkčná cleaner pl [ ref:_00Db0Z3Sf._500b01FfMjp:ref ]


Požadované řešení

dopočítání dní do skončení platnosti licence a proplacení zůstatku. od společnosti odcházím, nemám zájem dál cokoliv prodlužovat. jde to, společnost tvrdí že ne ale když to zvládlo udělat UPC a udělat vratku na přeplatky nefunkčních služeb zvládne to i tento gigant.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 17:47, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 10:15, před 7 lety

Zákazník kontaktoval naší společnost přes nás portál podpory.

Z naší strany bylo nabídnuto zákazníkovi více řešení, které bohužel nebyly akceptovány.

Podle obchodních podmínek, se kterými zákazník souhlasil při zakoupení produktu je nárok na vrácení peněz do 30-dnů od data nákupu.

Naše společnost se rozhodla svého práva na zamítnutí vrácení peněz nevyužít a kontaktovala našeho distributora Digital River pro navrácení plné ceny licence.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 11:45, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení výše uvedeného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 07:33, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.