Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Mám dotaz kam s tímto problémem. Jednání firmy která o chybě v programu ví, neupozorní na ni sama od sebe a čeká až se koncový uživatel ozve sám a celý problém shrne do následujícího znění mi připadá jako nekalá praktika. Společnost mi navrhla prodloužit avast antivir zdarma ale o ten zájem nemám, ke své práci potřebuji cleanup. Ovšem firma sama neví kdy problém v programu odstraní, proč ho prodává dál?? Pro upřesnění rovnou přidávám korespondenci od nahlášení až po požadované řešení které údajně není možné. Myslím si že je, UPC mi též tvrdilo že nelze nabídku zdarma vypnout přesně v den kdy už zdarma není. Ukázalo se že to vypnout jde. Vás prosím o radu na koho see obrátit, na Čoiku? ČTÚ mi s problémem i díky vám pomohl, se společností UPC jsem se dohodla a problémy byly odstraněny. Nevěřím že to nejde ani teď, společnost spoléhá na "neznalost zákazníka".
Avast, program na čištění pc up verze placená nefunkčná cleaner pl [ ref:_00Db0Z3Sf._500b01FfMjp:ref ]
dopočítání dní do skončení platnosti licence a proplacení zůstatku. od společnosti odcházím, nemám zájem dál cokoliv prodlužovat. jde to, společnost tvrdí že ne ale když to zvládlo udělat UPC a udělat vratku na přeplatky nefunkčních služeb zvládne to i tento gigant.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zákazník kontaktoval naší společnost přes nás portál podpory.
Z naší strany bylo nabídnuto zákazníkovi více řešení, které bohužel nebyly akceptovány.
Podle obchodních podmínek, se kterými zákazník souhlasil při zakoupení produktu je nárok na vrácení peněz do 30-dnů od data nákupu.
Naše společnost se rozhodla svého práva na zamítnutí vrácení peněz nevyužít a kontaktovala našeho distributora Digital River pro navrácení plné ceny licence.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení výše uvedeného.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.