Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, měl jsem u této společnosti VIP členství, které se mi již povedlo zrušit ( naštěstí!!!), jenže stále po mě vyžadují uhrazení
"dlužné částky".
Moje členství začalo někdy v lednu 2017 zaplatil jsem kartou 990,-
po třech měsících přišla první upomínka, na uhrazení VIP členství na další 3 měsíce. Zprvu jsem nechtěl nic zaplatit, ale protože nemám rád dluhy, nakonec jsem uhradil a vymazal jsem svůj profil, poněvadž službu jsem vůbec nevyužíval. Dne 22.5.2017 mi přišla upomínka, k uhrazení další částky opět na další tři měsíce. Odmítl jsem zaplatit a napsal jim, že jsem účet zrušil a nic platit nebudu ( žádná odpověď ).
za týden jsem obdržel další ( "poslední upomínka splatnost do 31.5.2017"), jenž mě vyděsila a rozhodl jsem se ji tudíž uhradit.
Šel jsem tedy na jejich stránky a zadal uhradit dluh nyní. Jenže z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu mi "to" odmítlo vzít kartu ( peníze i limit byly v pořádku). Dne 31.05.2017 jsem tedy dluh zaplatil klasickým převodem s udáním všech potřebných náležitostí ( var. symbol atd.).
Měl jsem platit 37,98 EUR a dal jsem jim 41 EUR.
Stále mi chodí upomínky vč. bankovních výloh a právních služeb to činí již 100,67 EUR. Na žádné mé emaily nereagují, jen stále urgují a " vyhrožují" soudy a exekucí. Prosím poraďte mi co mám dělat.
Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný víkend, Petr Stuchlík.
seznamka
Ukončení tohoto markýria( zaplatil jsem ) ať si zkontrolují došlé platby
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi ním a společností byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou výše uvedené dokumenty důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.