Společnost


GELIKON PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1786Zakoupeny a pote neakceptovany voucher. Vraceni penez nemozne.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2014, před 11 lety

David Přeček

Znění stížnosti

Dobry den
V Cervenci 2013 jsem prostrednictvim stranek www.kralovnaslev.cz zakoupil voucher na ubytovani pro 2 v penzionu svoboda kdy platnost voucheru byla do konce mesice Rijna kdy jsem v mesici Zaří volal do penzionu a bylo mi receno ze voucher od teto spolecnosti nebude akceptovan z duvodu nezaplaceni z jejich strany. Pote jsem se spolecnosti komunikoval pres email i telefonicky,kdy jsem stale ujistovan ze penize mi budou vraceny na ucet ale stale se nic nedeje pokazde jen stejna odpoved.


Produkt

Penzion Svoboda Velká Pláň 218 542 21 Pec pod Sněžkou +420 605 271 611, č. voucheru :935669612295


Požadované řešení

Vraceni penez na ucet c:1123164018/3030 vedeny u Airbank častka 1195kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 11:41, před 11 lety

V případě, že je zboží zakoupeno prostřednictvím slevového portálu lze za určitých okolností žádat po poskytovateli služeb plnění. Po poskytovateli služeb lze žádat, aby plnil, i přes to, že mu portál částku nevyplatil, pokud byl slevový portál pouze zprostředkovatelem služby, kde byl zmocněn jednat na jméno a účet dalšího obchodníka. V takových případech je třeba dohledat, jaký mezi sebou měli slevový portál a poskytovatel služeb vztah.
V případě, že není služba poskytnuta dle smlouvy ani po výzvě, má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku a vrácení uhrazených finančních částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2014 15:15, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím tohoto portálu, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. V případě doplňujících otázek se obraťte na poradenskou linku na 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.