Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
V Cervenci 2013 jsem prostrednictvim stranek www.kralovnaslev.cz zakoupil voucher na ubytovani pro 2 v penzionu svoboda kdy platnost voucheru byla do konce mesice Rijna kdy jsem v mesici Zaří volal do penzionu a bylo mi receno ze voucher od teto spolecnosti nebude akceptovan z duvodu nezaplaceni z jejich strany. Pote jsem se spolecnosti komunikoval pres email i telefonicky,kdy jsem stale ujistovan ze penize mi budou vraceny na ucet ale stale se nic nedeje pokazde jen stejna odpoved.
Penzion Svoboda Velká Pláň 218 542 21 Pec pod Sněžkou +420 605 271 611, č. voucheru :935669612295
Vraceni penez na ucet c:1123164018/3030 vedeny u Airbank častka 1195kc.
|
Tweet |
V případě, že je zboží zakoupeno prostřednictvím slevového portálu lze za určitých okolností žádat po poskytovateli služeb plnění. Po poskytovateli služeb lze žádat, aby plnil, i přes to, že mu portál částku nevyplatil, pokud byl slevový portál pouze zprostředkovatelem služby, kde byl zmocněn jednat na jméno a účet dalšího obchodníka. V takových případech je třeba dohledat, jaký mezi sebou měli slevový portál a poskytovatel služeb vztah.
V případě, že není služba poskytnuta dle smlouvy ani po výzvě, má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku a vrácení uhrazených finančních částek.
Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím tohoto portálu, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. V případě doplňujících otázek se obraťte na poradenskou linku na 299149009.