Společnost


Umincovny.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17860Nedodáno zboží, které jsem objednala

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2017, před 7 lety

Eva Čechová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11. července 2017 jsem objednala na e-shopu umincovny.cz dětskou obuv Superfit zateplenou s Gore-texem typ 7-00239-00 ve velikosti 35. Zaplatila jsem platební kartou vč. poštovného částku 1.100,53 Kč, částka se strhla z účtu dne 17. července 2017. Dne 12. srpna 2018 jsem si vyzvedla zaslaný balíček, kde však nebyly objednané boty, ale obyčejné látkové tenisky NIKE pochybné kvality, u nichž souhlasila jen velikost 35. Balíček přišel z Číny, údaje na něm v čínštině, doklad, něco jako faktura uvnitř nebyl. Napsala jsem tedy na mail uvedený na webových stránkách jako kontaktní, že odstupuji od smlouvy a žádám o vrácení zaplacené částky a zaslání adresy k vrácení zaslaných bot. Kdosi se mi ozval v podivné angličtině, že je jim líto, že zaslali chybnou zásilku a že mi poskytnou jakousi kompenzaci. Na to jsem jim napsala údaje pro vrácení platby ze zahraničí (IBAN, SWIFT). Nato mi napsali, jestli neuvažuji o tom, že bych si zaslané boty nechala a poslali mi jen část platby. Já napsala, že ne. Pak se neozvali. Ještě jsem zkusila napsat, pokud bych si zaslané boty nechala, kolik mi jakožto kompenzaci pošlou. Opět bez odpovědi. Teď jsem ještě našla další kontakt, který mi přišel ohledně potvrzení přijetí platby - service@niceshoppingmall.com, měl by to být zákaznický servis. Velice děkuji za jakoukoli pomoc při vyřešení objednávky, samozřejmě bych byla ráda za vrácení peněz. Přeji pěkný den, Eva Čechová


Produkt

dětská obuv Superfit zateplená s Gore-texem typ 7-00239-00 velikost 35


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze a samozřejmě vrátím zaslané boty, které jsou mi k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 18:07, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Webová stránka www.umincovny.cz je zaregistrovaná na držitele domény: MIROSLAV LUZA
1 BROOKDALE ROAD, LONDON, E176QH, ENGLAND, GB. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Spotřebitelka by se mohla pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatila při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodal objednané zboží. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedené spotřebitelce peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:39, před 7 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Velice Vám děkuji za radu ohledně využití služby chargeback, začátkem tohoto měsíce mi byly bankou vráceny všechny vynaložené finanční prostředky."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.