Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#17862Billa akce Ellehammer (cestovní sáčky)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2017, před 7 lety

Petr Krejci

Znění stížnosti

Během cele akce se mi nepodařilo ani jednou zastihnout na Billa prodejně cestovní sáčky. Prodavačky mi potvrdily že během celé akce dorazily jen cca dvakrát (Ptal jsem se na více prodejnách, Čelakovice a v Praze).
Dnes jsem volal na Billa infolinku a bylo mi sděleno že je jen to co je na prodejnách (takže nic) a už nic nebude.
Toto není Vaše první akce která spíše než odměna za nákup je bojovka a zkouška vytrvalosti.


Produkt

Ellehammer cestovní sáčky


Požadované řešení

Bylo by dobré pokud by zboží které Billa nabízí jako odměnu bylo alespoň občas dostupné. Případně je i sympatické řešení které použili u Disney hrnečků (daly se dodatečně po skončení akce obednat vyzvednout na prodejně).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 19:47, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:24, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.