Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17865Podvodné stažení SMS za nevyžádané služby.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 6 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2017, před 7 lety

Kamila Klepaczová

Znění stížnosti

Dne 27.7.2017 mi přišla SMS ve znění."Cena zprávy 99kč s DPH.Pro zruseni posliSMS ve tvaru STOP GER na číslo 90309.Vice info posli SMS HELP na 90309,obsah:http://bit.ly/2 mKfOWG"
Tato zpráva mi pak přišla ještě 31.7.,7.8,14.8.,21.8.,28.8.,a 4.9..I když jsem na žádnou nijak nereagovala s obavou abych nespustila nějaký vir bylo mi za tyto SMS fakturováno za období 1.8.do31.8.2017 za 4SMS za 396kč.Podotýkám,že jsem nikdy tuto firmu nijak nekontaktovala ažádnou službu nikdy nežádala.


Produkt

Jedná se o podvod.


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 20:35, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.