Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 27.7.2017 mi přišla SMS ve znění."Cena zprávy 99kč s DPH.Pro zruseni posliSMS ve tvaru STOP GER na číslo 90309.Vice info posli SMS HELP na 90309,obsah:http://bit.ly/2 mKfOWG"
Tato zpráva mi pak přišla ještě 31.7.,7.8,14.8.,21.8.,28.8.,a 4.9..I když jsem na žádnou nijak nereagovala s obavou abych nespustila nějaký vir bylo mi za tyto SMS fakturováno za období 1.8.do31.8.2017 za 4SMS za 396kč.Podotýkám,že jsem nikdy tuto firmu nijak nekontaktovala ažádnou službu nikdy nežádala.
Jedná se o podvod.
Prosím o vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.