Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30. 12. 2016 jsem za 51 990 Kč koupil u CZC produkt MSI GT72VR 6RD-401CZ Dominator, černá a byl jsem s ním až do 14.08.2017 spokojený. Jenže v důsledku poruchy Harddisku a objevení problému Checking Media Precence, No Media Present jsem byl nucen notebook reklamovat. Dne 15.08.2017 byl produkt reklamován a reklamace byla neuznaná, že se neobjevila chyba. Počítač mi vrátily v továrním nastavení dne 7.9.2017 a já hned pro něj po práci dne 8.9.2017 došel. Doma jsem počítač zapojil a pul hodiny fungoval v pořádku najednou se mi počítač seknul a byla černá obrazovka. Následoval tvrdý restart jelikož jinak nereagoval. Po něm se mi zase zobrazuje obrazovka Checking Media Precence, No Media Present. Volal jsem na servis MSI a poradily mi abych reklamoval CZC. Do CZC jsem volal 8.9.2017 a tam mi poradily at mám vyjádření jejich technika o chybě jelikož víc hlav víc ví. A oni se s tím poperou. Dne 11.09.2017 teda pujdu do czc na Hájích a doufám, že počítač opraví , vyměnní za nový ve stejné cennové kategorii (přece jen vyměnit notas za 50000 za nějaký za 25000 je hovadina), nebo vrátí peníze. Tato stížnost je informační a v případě, že CZC bude dělat problémy bych rád požádal o pomoc. Již jsem jim i poslal 8.9.2017 foto počítače a jeho chyby na obrazovce. Číslo reklamace: RE17025089
Miroslav Melíšek
MSI GT72VR 6RD-401CZ Dominator
Oprava , výměna zboží což bys s ohledem na to že je špatný nejspíš harddisk preferoval ale za stejný nebo stejný cenový kategorie, v případě vrácení peněz. Přece jenom 50000 není fakt pakatel a já na něj šetřil půl roku.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dobrý den,
bohužel dneska jsem se dozvěděl , že se chyba v msi MSI GT72VR 6RD-401CZ Dominator, černá GT72VR 6RD-401CZ nepotvrdila a nevyskytla v servisu a to i přesto , že jsem poskytl důkazy, která czc servisu msi v Polsku neposlali. Takže druhá reklamace nejspíš bude zase neuznaná. Pokud se i nadále vyskytne znova stejná chyba potřetí cheking media present požádal bych o vrácení peněz 51990 Kč za koupi počítače nebo ho vyměnit za jiný podobné cenové relace upozornuji ne za nějaký šmejd za 20000 jak mají reklamační oddělení ve zvyku (viz. nezávislé forum o czc). Jelikož očekávám potíže ze strany czc z reklamního oddělení na což mě již upozornilo DTEST - jelikož czc má špatnou pověst ohledně vyplácení vadného zboží a jelikož to není stroj za 1000 ale za 50000, bude se czc nejspíš všemožně snažit i přes důkazy dělat potíže s vrácením nebo s výměnou. Což již dnes při dotazování a volání na reklamaci mi řekli rovnou, že nemám nárok na vrácení z důvodu, že reklamace není uznaná. Takže mám počítač za 51990 na který si budu moci maximálně dát květináč nebo ho použít jako podložku podle nich. Budu muset zaplatit soudního znalce ohledně chyby (kterou bohužel očekávám, že se vyskytne nakonec) a následně požadovat po czc peníze za soudního znalce nakonec. O dalším postupu zda se chyba objevila a jak se mě bude snažit czc podvest budu informovat. Možná bude czc rozumné k zákazníkům ale bohužel s ohledem, na špatné reakce na různých forech pochybuji. No třeba budu mít štěstí a a budu mít konečně po 2 měsících skoro fukční počítač ne kterém budu moci něco dělat a ne se jen koukat na modrou obrazovku BIOS. Nakoupil jsem počítač 29. 12. 2016 za 51 990 Kč v Praze 4 Háje."
Žádáme společnost o vyjádření se k případu.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.