Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17869Mléko

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2017, před 7 lety

Martina Kadlecová

Znění stížnosti

Já nechápu proč zlevňujete mléko když se na zákazníka..
Toto se týká prodejny Moravská Třebová. V letáku sleva na mléko. A druhý den co sleva začne platit si to prodavačky rozeberou a vyvěsí cedulku s tím že pro velký odbyt už mléko nebude? Tak kde to jsme? Buď mléko zlevněte a ať platí po celou dobu co platí i leták a nebo ho nezlevňujte. Jsou lidé co jedou kus jen kvůli mléku. Přijedou a zjistí že sleva vlastně neplatí. Jsem také prodavačka a u Nás tomu říkáme klamání spotřebitele!!!!


Produkt

Polotučné mléko


Požadované řešení

Prodavač/ky by měli mít na zboží stejný podíl jako zákazník. Né že si to rozeberou a do obchodu už se nedostane nic.. A věřte mi že tam nejde jen o mléko.. Jsem prodavačka a moc dobře vím jak to v takových obchodech chodí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 11:38, před 7 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.