Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem října si syn objednal u společnosti oblečení. Koncem října zboží přišlo, jelikož nedorazilo požadované zboží, snažila jsem se se společností telefonicky a emailem spojit marně, odeslala jsme tento balík k reklamaci 30.října. Po 3 týdnech se balík vrátil, s tím, že nebyl vyzvednut. Po tomto jsem se snažila teltfonicky spojit, opět bezvýsledně až na varovný email, že toto předám TV se mi ozval emailem jednatel společnosti, že jim pošta nedala oznámení o zasílce a abych balík zaslala znova. 2.prosince jsem balík zaslala a emailem jsem oznámila jsem balík zaslala. 5. prosince byl balík uložen na poště Ústí nad Labem, toto jsem jim také emailem oznámila. Před Vánocemi se mi vrátil balík zpět bez vyzvednutí.
oblečení
vyměnit neobjednané zboží za objednané
|
Tweet |
Prodejce je povinný přijmout reklamaci a zároveň vystavit reklamační protokol dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, jinak by mohl být na základě podnětu sankcionován ze strany České obchodní inspekce.
Reklamace se považuje za uplatněnou od chvíle, kdy prodejce mohl zboží prvně převzít, tudíž dle nám dostupných informací již uplynula lhůta pro vyřízení reklamace a kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň může kupující podat podnět živnostenskému úřadu z důvodu, že se obchodník nezdržuje na adrese uvedené v živnostenském rejstříku.
Společnost GOOD Building s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.