Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 3. 7. 2017 jsem zasílala zboží k reklamaci, do společnosti dorazilo 7. 7. 2017. 4. 8. 2017 jsem se informovala na stav reklamace mailem, do té doby mi nebyla poskytnuta jakákoliv informace, jak reklamace probíhá ani telefonicky ani mailem, ani nijak jinak. Bylo mi na základě mého dotazu sděleno, že již koncem července reklamaci uznali a vracejí mi peníze za reklamované zboží. I přes to, že jsem v reklamačním protokolu uvedla svoji adresu a číslo účtu, kam případně peníze poslat, tak mi dle tel. komunikace bylo následně sděleno, že mi peníze vrací složenkou. Složenka mi ani po cca 14 dnes nedorazila, na poště též nebyla a společnost nebyla schopna dohledat podací znaky složenky pro její možné dohledání poštou. Po průběžné komunikaci se společností jak mailem, tak telefonicky mi bylo akorát oznámeno, že složenka je na poště 30 dní, pak se jim vrací a po té ihned kontaktují adresáta a ptají se, kam mají peníze zaslat. Poprvé mě ubezpečovali, že složenku zaslali na moji stávající adresu (liší se od adresy, kterou uvedli na faktuře, což byla stará adresa před přestěhováním, v reklamaci jsem uváděla novou a upozorňovala na to mailem i při předchozí reklamaci). Nicméně při posledním telefonátu uvedli, že nakonec složenku zaslali na starou adresu. Složenku jsem už neměla jak získat, tak jsem čekala na uběhnutí 30denní úložní doby. Avšak ani tak mě nikdo nekontaktoval. Nyní je to více jak 2 měsíce od podání reklamace a na peníze (a kontakt od spolčenosti) stále čekám. Děkuji
Extraktor Nutribullet 600, č. 100896055, 1ks.
Vrácení částky za zboží v co nejkratším možném termínu včetně úroků z prodlení, popř. omluvy a nějaké kompenzace.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit kupujícímu přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu kupující vyzval, ocitá se v prodlení a kupující může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešením sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.