Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes, 09.09.2017 v 12:00 byly z mého konta strženy peníze ve výši 2394Kč od Lucemburské společnosti C.Date. Nikdy předtím jsem o této společnosti neslyšel a tak jsem byl samozřejmě velice překvapen. Po chvilce pátrání jsem narazil na seznamovací stránku, kde jsem s ještě větší překvapeností zjistil že jsem registrován. Mé osobní údaje (délka vlasů, věk, výška ..) byly ale chybné. Nikdy jsem se nepřihlásil a nevím kdo mi tímto způsobem chtěl uškodit.
Mé ID je 6BZLBD75 a přihlašovací e-mail brabec.lukas94@seznam.cz. Nikdy jsem služeb C-Date nevyužival a ani je nikdy v životě využívat nechci.
Žádám o pomoc s okamžitém zrušením jakékoliv smlouvy, kterou jsem já sám ani neuzavřel. Také žádám o pomoc při navrácení mých peněz.
Moc Vám děkuji
Lukáš Brabec
Žádám o pomoc s okamžitém zrušením jakékoliv smlouvy, kterou jsem já sám ani neuzavřel. Také žádám o pomoc při navrácení mých peněz.
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (mezi spotřebitelem a společností nebyla sjednána smlouva), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Spotřebitel by se také mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
ID: 6BZLBD75
Přejeme Vám dobrý den.
V případě, že byla Vaše platební karta ZNEUŽITÁ k zakoupení členství na naší stránce, kontaktujte prosím ihned Policii České republiky a zároveň v dané souvislosti kontaktujte náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: service@c-date.cz,
velice Vám děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.