Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#17873Podvod na zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2017, před 7 lety

Miroslav Sommer

Znění stížnosti

Dobrý den,

Z vlastní hlouposti jsem byl touto společnosti podveden a okraden. Byl jsem si dat svůj vůz na protiucet. Vybral jsem si Renault laguna kombi. Rok 2008 a zaplatil 130000. Ted nemám ani pojízdné auto a ani peníze.
Auto se mi vzhledově líbilo a tak jsem oslovil prodejce. Prodejce mi udělal 5 minutovou projizdku kde se auto ani nestačilo zahrát. Poté co auto jelo dobre jsem na koupi přistoupil. Prosadil mě s celou rodinou do křesla a řekl cekejte než to kolegyně připraví. Čekání však bylo nekonečně cca 2 hodiny. Mezitím jsem se ptal znova prodejců zda je auto dobre a pojízdné. Autům nerozumím a proto jsem dal na jejich doporučení ze je v perfektním stavu. Po oněch 2 hodinách jsem se velice naštvaný dostal do kanceláře, děti uz nechtěli čekat a slečna mi řekla ze to mám tady podepsat cca 20 papíru. Znova sem se ptal zda to mám číst a ona ze ne ze je to vše OK. A tak jsem to blbecek podepsal a teprve po měsíci jsem pak zpětně zjistil co za hrůzu. Auto jsem odvezl domu. S autem se jelo asi jen den do prace. Pak jsme odjeli s rodinou na 14 dni do ciziny. Po příjezdu jsem se těšil na nový vůz. Autem se jelo a najednou se rozsvitila kontrola motoru a chciplo. Aaaauto se k tomu postavilo negativně a ze si tomaˇto mám nechat opravit. Bylo něco s zhavocimi civkami a stalo to 8000. Byl jsem naštvaný ze u nové loupežného auta mám platit. Ale OK nechtěl jsem se s nimi dohadovat. Po týdnu zase sama závada. To uz jsem šel do aaa a sepsal reklamaci. Opravili prý zase ty svíčky. Ale k tomu přibyla další závada. Únik chladicí kapaliny do motoru. Kouř z výfuku bílý dým. Tlakem v nádrže se urvalo vyko nadrzky. To uz jsem byl vytocenej na maximum protože v servisu mi odhadli opravu od 20 do 50 tisíc. Což u nove koupeneho vozu není normální. Tak jsem se pohádal s manažerem pobočky Plzen. Ten mi však řekl ze mi s tím nějak nepomůže. A ze mám všechny vady napsané ve smlouvě všechno co jsem netušil protože mi to nikdo neřekl. Smlouvu mi podstrcili podepsat. Auto jsem jim nechal na pobočce včetně smluv a klíčů a řekl sem ze chci odstoupit od smlouvy. To mi přišel dopis ze se zamítla. Tak jsem napsal odvolání a nikdo se již neozval. Takže nemám auto ani peníze a děti 4 a 8 let musí do skolky jezdit autobusem. Mají milionové obraty a navíc nejsou ani ochotni třeba vůz vyměnit. Možná kulí tomu přijdu o práci. Nemám se tam jak dostat.


Požadované řešení

VYmena vozu nebo vracení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2017 08:03, před 7 lety

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.

Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2017 17:06, před 7 lety

Vážený pane Sommere,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace spojili a celou věc zdárně dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2017 17:15, před 7 lety


Miroslav Sommer

Dobrý den, ano nakonec mi byla nabídnuta výměna. Děkuji za tuto možnost. Již je vše vyřešené.
Jediné co mi přišlo velmi nesprávně je to ze jsem si vybral vůz o 6000 Kč levnější , a vy jste mi ho zdražili o těch 6000 ze prý musí byt stejná cena. Chtěl jsem si za ne koupit pneu nebo kola ale i to bylo zamitnuze od manažera pana Varmuzi. To mě velice mrzí ze jsem byl o 6000 jen tak v uvozovkách okraden. Docela by mě zajímalo komu moje peníze šli do kapsy. Děkuji za odpověď. Zda je toto vůbec ze zákona správně??
S pozdravem
Sommer Miroslav

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 12:05, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Smluvní strany se mohou domluvit i na odlišném způsobu nápravy. V takovém případě ale nesmí dojít k omezení práv, které by spotřebitelovi náležely ze zákona. Pokud tedy nebylo možné vadu odstranit opravou věci, měl spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Při odstoupení od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitel je tedy povinen vrátit společnosti vozidlo a společnost je zase povinna vrátit spotřebitelovi plnou kupní cenu vozidla. Pokud došlo k výměně vadného vozidla za jiné, měla by být hodnota jiného vozidla stejná, jako byla kupní cena vadného vozidla. Není-li tomu tak, má spotřebitel právo žádat rozdíl v ceně obou vozidel.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2017 13:38, před 7 lety

Dobrý den,
co se týče doplatku - v našich Všeobecných obchodních podmínkách je uvedeno, že při výměně je potřeba vybrat vůz stejné nebo vyšší ceny. Záležitost byla tedy uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 12:08, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.11.2017 16:17, před 7 lety


Miroslav Sommer

Hodnocení: