Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17877Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2017, před 7 lety

Ingrid Koláříková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.9. 2017 jsem si založila profil na seznamce b2 a zaplatila zkušební VIP členství. Následný den jsem si prostudovala veškeré recenze a odstoupila prostřednictvím e-mailu od smlouvy.
Přestože mi byla doručena vygenerovaná zpráva, že odpověď obdržím do 48 hodin, do dnešního dne jsem žádné vyjádření neobdržela.


Požadované řešení

Žádám okamžité zrušení VIP členství, smazání profilu, zákaz zveřejňování nebo jiné nakládání mými osobními údaji a vrácení celé částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 18:56, před 7 lety

Smlouvu byla uzavřena po internetu, spotřebitelka má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitelka může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 17:45, před 7 lety

ID: UQD6BC64


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Váš profil na stránce be2 byl k dnešnímu dni vymazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2017 23:38, před 7 lety


Ingrid Koláříková

Proverim...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:10, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.