Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych poradit ohledně odstoupením od smlouvy. Společnost nikde neměla uvedený žádný email, na který by se dalo jakýmikoliv prostředky napsat. E mail ze kterých mi chodili od společnosti zprávy se vždy vracely jako nedoručené. V podmínkách mají naprosto nesmyslně psané, že se mají žádosti o ukončení smlouvy zasílat do Lucemburska dopisem...
U společnosti jsem zaplatil 180,- za 1 měsíc. Nyní mi c date bez mého vědomý prodloužila smlouvu a chce po 2500 korun které mi poslala dobírkou + další peníze, které přesahují oněch 180,-
Od společnosti c date jsem doted neviděl žádnou smlouvu, na základě které po mě tyto peníze chtějí. jen drobným bílým písmem na bílém podkladě napsané že pokud po měsíci neodstoupim tak budou prodlužovat automaticky ovšem ani tam neuvedli cenu za měsíc jen jendorázovou platbu kterou po té budou požadovat.
Se stížností jsem se obrátil i na ČOI, protože technická podpora přímo na stránkách C Date je jen jednosměrná a nelze na ni psát..
Při pokusu o smazání profilu mi to vždy psalo že se jedná o prémiový účet, který nelze zrušit.
Proto bych se na Vás rád obrátil s prosbou zda oněch 2550 korun které mi zasílají dobírkou a další dosud neznáme peníze, které chtěli strhnout z karty musím platit. Nebo zda mám počkat až na to zda se povede sehnat společnost C Date s vysvětlením....
Děkuji
zrušení smlouvy a stáhnutí zaslané dobírky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistrovali, respektive ID svého profilu,
děkujeme Vám.
honza-mistic@seznam.cz
Číslo profilu nevím.
Dále zdůrazňuji, že potvrzení, které mi bylo údajně zasláno e mailem mi nikdy v životě posláno nebylo. Proto nebylo možné podat ukončení měsíční smlouvy dřív než jsem zjistil, že jste mi bez řádného informování smlouvu prodloužili.
Tím doufám že mi i dTest potvrdí,že jste mi tímto krokem znemožnili podat ukončení smlouvy dřív než po jejím vypršení.(viz příloha). Ono potvrzení je totiž jediná věc ve která se píše začátek oné 30ti denní lhůty. Kvůli tomu se cítím úmyslně oklamán a žádám o zrušení 6 měsíčního prodloužení a stažení požadavku na zaplacení částky přes 2000 korun.
V příloze posílám náhled mojí e mailové adresy kde potvrzení chybí. Bohužel nejdou nahrát víc jak jedna příloha. Proto potvrzení a oznámení o prodloužení smlouvy na 6 měsíců pošlu až v další zprávě, jestli bude třeba.
Proto doufám, že svůj požadavek n uhrzení částky stáhnete a můj účet na C Date zrušíte jestli se tak již nestalo.
Děkuji
ID: QEZSFH41
Opět Vám přejeme dobrý den.
Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace s Oddělením pohledávek C-date, a to včetně informací souvisejících s uvedením prodloužení VIP členství a výpovědní lhůty na platební stránce, v rámci které bylo VIP členství uhrazené a v rámci Všeobecných obchodních podmínek, které jsou uživatelům k dispozici v jejich profilu, respektive na naší domovské stránce www.c-date.cz.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
na mailu jsem se s Vámi nedomluvil.
Protože neustále tvrdíte, že smlouva je platná a výpověď Vám byla doručen pozdě. Proto požadujete uhrazení částky.
Z toho důvodu zasílám přímo od Vás E-mail v pdf o potvrzení platby, který jste mi zamlčeli i přesto že tvrdíte, že mi byl údajně odeslán. Přesto já ho ve schránce nemám. Tento soubor PDF pochází přímo od C Date a nebyl nijak přejmenován ani změněn. Jak si na tomto souboru můžete všimnou ve schránce nic takového s časem nemám. Soubor ani neobsahuje žádné potvrzení o doručení a přečtení. Prostě nic kromě času, který si může napsat kdokoliv.... Firma tam nemá žádnou kontrolu o tom, zda opravdu tento e mail byl doručen. I když podle mého pohledu je to spíš záměr, kdy firma může tvrdit, že e mail odeslala i přesto, že jej nikdy neodeslala. Kontrolu doručení e mailů poskytuje totiž snad každý....
Proto prosím D test o vyjádření. Zda může společnost požadovat uhrazení částky 2300 korun za prodloužení smlouvy. I přesto, že mi nebylo oznámeno od jakého dne nabývá smlouva začátku a kdy končí. Stejně tak mi nebylo řádně oznámeno jakým způsobem bude smlouva prodlužována. Zmínku ve 2 větách malým bílo šedým písmem na bílem podkladu a ještě ke všemu pod čarou objednávky na stránkách společnosti považuji za naprosto nedostačující.
V příloze je zasláno ono potvrzení o platbě, které obsahuje všechny informace o začátku, konci a prodloužení smlouvy. Ovšem jak jsem již zmínil. Toto potvrzení mi nebylo doručeno. Bylo mi odesláno až po uplynutí měsíční smlouvy, když jsem si společnosti stěžoval, že mi řádně neoznámila prodloužení smlouvy a její začátek. Přesto že C Date má na něm napsaný čas odeslání. Kontrola potvrzení nebo doručení společnost nejspíš nepožaduje.
Proto tvrdím, že společnost mě dostatečně a možná záměrně neinformovala o začátku měsíční smlouvy a datumem jejího prodloužení. Kvůli čemu jsem nebyl schopný vypovědět smlouvu dřív, než mi byl bankou oznámen pokus o převedení částky peněz bez mého svolení...
Dle mého názoru je taková smlouva neplatná. A společnost by si měla nechat jen 180,- za měsíc a prodlouženou smlouvu zrušit bez sankcích.
Jak již bylo uvedeno výše, než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala (poskytnuté informace byly snadno přehlédnutelné, nejasné, nesrozumitelné), mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.