Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 31.8.2017 jsem se zaregistroval do seznamky.
Seznamení již nehledám a chci se odhlásit a smazat svůj profil.
Dle pokynů z vašich internetových stránek se mi to nedaří.(na mail na zákaznicky servis přišla pouze automatická odpověď a fax žadna odezva)
Proto žadam o zrušení VIP členství touto cestou k mailove adrese dosedemlichal@gmail.com (vice než 14 dnu před koncem platnosti - vracení první platby 149czk nepožaduji, pouze nechci prodlužovat a platit další poplatky).
Proto vás žádám o úplné zrušení mého členství ze seznamky be2.
Předem děkuji za vyřízení mé žádosti a zpětné potvrzení na přiložený mail a zde - pro korektnost pro ostatní uživatele
S pozdravem
Dosedel Michal
Okamžité smazání členství ze seznamky be2 a členství VIP
|
Tweet |
Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho zákonných právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: WESQHE92
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Hodnocení:
Komentář: Ano nakonec vše proběhlo (sice opožděně ale seriozně) přes zákaznický servis. díky