Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#17881FOOD piknik Olomouc 9.9.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2017, před 7 lety

Zuzana Neumannová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem se s rodinou a přáteli účastnili FOOD pikniku v Olomouci. Báječná akce. Skvělá organizace. Mám ovšem výtku k výdeji piknikových košů. Zakoupili jsme si 2 kusy a odpoledne ještě další jeden. Jaké bylo naše překvapení, když jsme doma zjistili, že v koších chybí zboží.Konkrétně se jednalo o balíček pistácií, 2x ledovou kávu a načatý a do půlky upitý pomerančový džus, který tedy v koši nechyběl, ale po uhašení žízně jej někdo vrátil zpět. Toto zjištění ve mne nadobro vzbudilo podezření, že se to někdo vše udělal úmyslně. Řešení situace nechám na Vás, minimálně by jste měli lépe vybírat lidi, kteří koše vydávali, aby s již takové věci neopakovaly.

S pozdavem Zuzana Neumannová.


Produkt

-


Požadované řešení

Nechám na společnosti Kaufland.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2017 08:19, před 7 lety

Jestliže zakoupené zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, lze uplatnit reklamaci a žádat dodání chybějícího zboží s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2017 09:25, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 09:41, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:38, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.