Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, včera jsem se s rodinou a přáteli účastnili FOOD pikniku v Olomouci. Báječná akce. Skvělá organizace. Mám ovšem výtku k výdeji piknikových košů. Zakoupili jsme si 2 kusy a odpoledne ještě další jeden. Jaké bylo naše překvapení, když jsme doma zjistili, že v koších chybí zboží.Konkrétně se jednalo o balíček pistácií, 2x ledovou kávu a načatý a do půlky upitý pomerančový džus, který tedy v koši nechyběl, ale po uhašení žízně jej někdo vrátil zpět. Toto zjištění ve mne nadobro vzbudilo podezření, že se to někdo vše udělal úmyslně. Řešení situace nechám na Vás, minimálně by jste měli lépe vybírat lidi, kteří koše vydávali, aby s již takové věci neopakovaly.
S pozdavem Zuzana Neumannová.
-
Nechám na společnosti Kaufland.
|
Tweet |
Jestliže zakoupené zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, lze uplatnit reklamaci a žádat dodání chybějícího zboží s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.