Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17884Neoprávněně naúčtováný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2017, před 7 lety

Jiří Hloužek

Znění stížnosti

dostal jsem informaci z tel. č. 90319099, že mám v telefonu 11 virů a že si mám nainstalovat antivirový program (při tom mi telefon silně vibroval), pokud nechci přijít o baterii a všechno, co mám v telefonu. Jelikož mi též sdělovali, že služba stojí 99 Kč za týden, neprojevil jsem o tuto službu zájem a telefon jsem nakonec vypnul. Byl jsem to zkonzultovat na pobočce T-mobil, kde mi poradili jednak najíždět na internet přes jinou ikonu a jednak počkat, zda-li to bude mít pokračování.
Z posledního vyúčtování T-mobilu jsem zjistil, že mi již bylo strženo 198 Kč.


Produkt

používán telefon Samsung Galaxy A3,


Požadované řešení

žádám tímto o zrušení výše uvedeného poplatku (99 Kč/týden !!)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 11:51, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.