Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#17885Opakované neurvalé chování ochranky - Ústí nad Labem - Severní Terasa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2017, před 7 lety

Zdeněk Schneiderwind

Znění stížnosti

Dne 10. 9. 2017 cca v 15.50 se mi při vybírání kávy z regálu objevil za zády ušmudlaný pracovník ochranky a se slovy "Tak už dost, běž honem ven!" mě vykázal z prodejny. A jestli se mi to prý nelíbí, mám chodit jinam. Zavolal jsem městskou policii, té pracovník ochranky řekl, že prý jsem někde někdy na nějaké kameře, jak cosi kradu. Na základě toho mě prý vyhodnotil jako rizikového. Nikdy jsem nic neukradl. Zřejmě si mě s někým spletl, měl jsem na hlavě kapucu. To ho ale rozhodně neomlouvá. Navíc v této prodejně se mi něco podobného stalo již asi 5krát. Už tam nikdy nepůjdu a všem přátelům a známým důrazně nedoporučím návštěvu Vaší prodejny. Nenechám se od Vás ponižovat a šikanovat. Zkušenost s Vaším obchodem představuje pro mě to nejodpornější, co jsem jako zákazník zažil. Kopii této stížnosti zasílám i na ČOI.


Požadované řešení

Omluva vedoucího obchodu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 11:38, před 7 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.