Počet nahlášených stížností: | 441 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 10. 9. 2017 cca v 15.50 se mi při vybírání kávy z regálu objevil za zády ušmudlaný pracovník ochranky a se slovy "Tak už dost, běž honem ven!" mě vykázal z prodejny. A jestli se mi to prý nelíbí, mám chodit jinam. Zavolal jsem městskou policii, té pracovník ochranky řekl, že prý jsem někde někdy na nějaké kameře, jak cosi kradu. Na základě toho mě prý vyhodnotil jako rizikového. Nikdy jsem nic neukradl. Zřejmě si mě s někým spletl, měl jsem na hlavě kapucu. To ho ale rozhodně neomlouvá. Navíc v této prodejně se mi něco podobného stalo již asi 5krát. Už tam nikdy nepůjdu a všem přátelům a známým důrazně nedoporučím návštěvu Vaší prodejny. Nenechám se od Vás ponižovat a šikanovat. Zkušenost s Vaším obchodem představuje pro mě to nejodpornější, co jsem jako zákazník zažil. Kopii této stížnosti zasílám i na ČOI.
Omluva vedoucího obchodu
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.