Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17886Ubytování v hotelu Thapsus Tunisko

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2017, před 7 lety

Radka Ženíšková

Znění stížnosti

Dne 19.8.2017 jsme s kamarádkou odletěli na 15ti denní dovolenou do hotelu Thapsus Tunis. Již první den jsme byli ubytované ve sklepním pokoji - čtyřlůžkovém, kde nebyla klimatizace a větrání nebylo možné, protože balkon byl spojen s chodníkem na pláž a v noci tam běhaly kočky a lidé. Šli jsme žádat o výměnu pokoje,bylo nám řečeno,že druhý den dostaneme jiný pokoj,což se nestalo.Počkali jsme tedy na schůzku s naším delegátem p.Faouzi Methnani,který si zavolal zástupce hotelu a ten přislíbil výměnu pokoje další den.Mezitím nám večer do pokoje,když jsme tam nebyli přišli zaměstnanci a odnesli si nejdříve jednu a druhý den druhou postel,kterou vytáhli balkonem ,nachali ho pootevřený a naše věci poházely po zemi.Třetí den našeho pobytu po další návštěvě našeho delegáta jsme již rozhořčeny šli za ním,ať už se něco děje,protože na recepci nás vždy odmítli s tím,že to přesouvají na druhý den. Až třetí den to delegát vyřešil a po dalším čekání na recepci jsme pokoj dvoulůžkový dostali. /o pokoj v patře jsme měli zažádáno při nákupu zájezdu v Eximu a zároveň i dvoulůžkový pokoj s klimatizací Tím jsme přišli o tří dny čekáním na recepci na výměnu pokoje.
Wifi, která byla v nabídce hotelu na recepci zdarma nebyla nikomu k dispozici.


Produkt

hotel Thapsus-Tunis-termín dovolené 19.8.17-2.9.2017 - smlouva o zájezdu - 126118459


Požadované řešení

Prosíme o kompenzaci .
Informaci podejte na adresu radkazeniskova@seznam.cz a romanakosova@centrum.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 11:35, před 7 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešením sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.