Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Před měsícem jsem se zaregisrovala na seznamce be2. Po zaregistrování jsem si přečetla recenze na tuto seznamku a jelikož jsem si přečetla velké stížnosti, ihned následující týden jsem na adresu do Lucemburku odeslala výpověd ze seznamky. Na prostý papír, ne na formulář. Dnes jsem s hrůzou zjistila, že mi bylo odečteno přes 2 tisíce z mého účtu a aktivováno VIP členství. Nestojím o to, na seznamku vůbec nechodím,nevím ani heslo, nemohu se tam ani dostat. Poradte mi prosím, co mám udělat,aby mi bylo členství zrušeno a nebrali mi peníze z účtu. Děkuji Türková Věra
Prosím zrušit profil, učet, a aby mi již nestrhávali peníze z účtu.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den, paní Türková,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den.
To já právě nevím,jaký meil jsem zadala. Já jsem pouze zkoušela vyplnit na zkoušku dotazník, nebylo mým umyslem se uplně přihlásit,proto jsem zadala smyšlený meil, který neexistuje. Nepomatuji si jej a na tu seznamku vůbec nechodím,ani se tam nemohu dostat. Ten smyšlený meil a heslo jsem zapomněla. Prihlásila jsem členství jen na měsíc. Na seznamce být nechci! Zaregistovala jsem se 6.8.2017. Ihned 8.8.2017 jsem na poště poslala na adresu společnosti do Lucemburku výpověd. Dopis jsem poslala doporučeně. Mám podací lístek od toho dopisu! A včera jsem s hrůzou zjistila, že mi bylo z účtu odečteno 2 247 Kč.
Předem děkuji za kladné vyřízení této záležitosti.VT
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Türková,
dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.