Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#17889Stálé a nevyžádané zasílání nabídek mincí, nerespektování žádosti o vyřazení z jejich databáze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Jiří Kubín

Znění stížnosti

Zaujala mne nabídka z inzerátu v časopise Zahrádkář Srpen 2017 o minci Vratislav II. Dne 7.8. jsem zavolal na číslo uvedené v inzerátu a domluvil se na zaslání mince. Mince skutečně přišla 14.8. s množstvím dalších propagačních letáků na další mince i s dárkem v podobě hodinek. Mince se mi ovšem nelíbila tak, jak jsem si představoval, proto jsem využil možnosti minci vrátit a 15.8.jsem vše, jak mi přišlo, zase odeslal zpět doporučeně s dodejkou na adresu odesílatele. Zároveň jsem s balíčkem odeslal vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy a svou žádost o vyřazení osobních údajů z databáze. Dle elektronické dodejky byl balík převzat zpět 16.8. Tím jsem si myslel, že mé jméno zmizí z evidence a již nebudu dostávat jejich nevyžádanou poštu, nicméně od té doby jsem již dostal 3 další obálky a obtěžuje mne to. Chci tedy zajistit to, že mi tato nevyžádaná pošta již nebude chodit a nebudu reklamními letáky firmy ČMO obtěžován. Je to zbytečná ztráta papíru, času a peněz.


Produkt

nevyžádaná pošta s nabídkou mincí


Požadované řešení

zrušení kontaktu a stop zasílání reklamních letáků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 10:40, před 7 lety

Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Pokud spotřebitel dal společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů nebo tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti s činností jakožto správce nebo zpracovatele, může spotřebitel vyslovit nesouhlas s dalším zpracováním těchto údajů. Zpracováním se mimo jiné rozumí i používání osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje. Pokud lze z obsahu dopisu dovodit, že spotřebitel odejmul společnosti souhlas, společnost je povinna to respektovat.

V případě nerespektování vůle spotřebitele, je možné podat podnět k prošetření uvedeným dozorovým orgánům. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů. Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy. V neposlední řadě by Česká obchodní inspekce mohla takové jednání vyhodnotit jako agresivní obchodní praktiku dle písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele (Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy; tím nejsou dotčena ustanovení § 2 odst. 1 písm. e) zákona č. 40/1995 Sb., v platném znění a příslušná ustanovení zákona č. 480/2004 Sb. a zákona č. 101/2000 Sb.)

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či v obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 13:49, před 7 lety

Vážený pane Kubíne,

Vaše informace byla registrována.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.

Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 07:35, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2017 13:17, před 7 lety


Jiří Kubín

Skrze tuto stránku jsem obdržel 18.9. reakci společnosti, že byl dán pokyn k zastavení zasílání reklamních nabídek zároveň s dodatkem, že ještě může trvat až 8 týdnů (díky nabídkám již v tiskárně atd.), než zasílání ustane úplně. Tato doba ještě nenastala a ještě mi nabídky MO stále chodí. Chci počkat do 18.11, poté celou záležitost vyhodnotit, popř. uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 12:43, před 7 lety

Vyjádření ČMO zákazník již obdržel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 08:01, před 7 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 16:56, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.