Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1790Neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2014, před 11 lety

Vladimír Maissner

Znění stížnosti

Dne 16.09.2013 jsem zakoupil v pobočce v Trutnově (Krkonošská ul.) mobilní telefon Nokia lumia 520. 14.11.2013 jsem ho přinesl do této pobočky na reklamaci, protože telefon začal při hovorech vypínat. Ne úplně telefon, ale pouze hovor. Jak u příchozích, tak u odchozích hovorů. Někdy po 5 vteřinách a v dalším hovoru třeba po 2 minutách. Vše ostatní na telefonu fungovalo perfektně. 26.11.2013 mi byl telefon vrácen, že po obnovení továrního nastavení se tato závada již neobjevuje. Jenomže doma hned při prvním hovoru se závada objevila opět. 27.11. jsem tedy telefon donesl na reklamaci reklamace. 10.12.2013 mi bylo v prodejně oznámeno, že reklamace byla zamítnuta z důvodu oxidace PCB desky. Proč na tuto závadu (kdyby tam skutečně byla) nepřišel autorizovaný servis již při první reklamaci? Ostatní aplikace (navigace, e-mail, zprávy, hry ...) fungují stále perfektně. Já bych ale z mobilního telefonu chtěl i telefonovat.


Produkt

Nokia lumia 520 black, IMEI 358106056681490


Požadované řešení

Oprava telefonu, výměna telefonu, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 13:10, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pro rozpor s kupní smlouvou platí, že je považován za existující při převzetí výrobku, pokud prodejce neprokáže opak. V tomto případě by tedy musel prodejce prokázat, kdy k oxidaci došlo, případně, že výrobek předal bez této závady.
Spor o příčinu a odstranění závady může vyřešit i pořízení znaleckého posudku od nezávislého odborníka, který by výrobek posoudil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:10, před 10 lety

Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.9.2014 17:10, před 10 lety


Vladimír Maissner

Hodnocení: