Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.09.2013 jsem zakoupil v pobočce v Trutnově (Krkonošská ul.) mobilní telefon Nokia lumia 520. 14.11.2013 jsem ho přinesl do této pobočky na reklamaci, protože telefon začal při hovorech vypínat. Ne úplně telefon, ale pouze hovor. Jak u příchozích, tak u odchozích hovorů. Někdy po 5 vteřinách a v dalším hovoru třeba po 2 minutách. Vše ostatní na telefonu fungovalo perfektně. 26.11.2013 mi byl telefon vrácen, že po obnovení továrního nastavení se tato závada již neobjevuje. Jenomže doma hned při prvním hovoru se závada objevila opět. 27.11. jsem tedy telefon donesl na reklamaci reklamace. 10.12.2013 mi bylo v prodejně oznámeno, že reklamace byla zamítnuta z důvodu oxidace PCB desky. Proč na tuto závadu (kdyby tam skutečně byla) nepřišel autorizovaný servis již při první reklamaci? Ostatní aplikace (navigace, e-mail, zprávy, hry ...) fungují stále perfektně. Já bych ale z mobilního telefonu chtěl i telefonovat.
Nokia lumia 520 black, IMEI 358106056681490
Oprava telefonu, výměna telefonu, vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pro rozpor s kupní smlouvou platí, že je považován za existující při převzetí výrobku, pokud prodejce neprokáže opak. V tomto případě by tedy musel prodejce prokázat, kdy k oxidaci došlo, případně, že výrobek předal bez této závady.
Spor o příčinu a odstranění závady může vyřešit i pořízení znaleckého posudku od nezávislého odborníka, který by výrobek posoudil.
Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: