Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17904Ex-meloun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Jitka Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem si koupila v Tesku Vršovická 68 B meloun, cena 13,50 kg. Poté co jsme si ho v práci ukrojila, jsem zjistila, že je absolutně bez chuti ... . Nechápala jsem to. Dávala jsme ho ochutnat kolegyni, zda to někdy zažila. Poté jsme zjistila,že na etiketě je napsáno Ex-meloun vodní a až 2 řádky níže malými písmeny napsáno jakost 2. Neznám Ex-melou, expřítel ano, to znamená že už je něco nepoužitelného, meloun skončil v koši, je nepoživatelný, původ Turecko. Do obchodu jsme se zkoušela dovolat, bohužel na této pobočce neberou telefon. Tyto melouny, co prodáváte pod názvem EX-melou, jsou nepoživatelné a já jsme vyhodila 30 kč i meloun.


Produkt

ex- melou


Požadované řešení

vrátit peníze a zastavit prodej těchto melounů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 18:41, před 7 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost ji vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.