Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 05.09.2017 mi byl z účtu stržen poplatek 2.247 Kč, o kterém jsem neměla ani tušení, že by nějaký měl být. Platila jsem si členství pouze na "zkušební měsíc" za 149 Kč - ve VOP jsem nic o samovolném strhávání dalších poplatků nenalezla. Profil jsem se během "zkušebního měsíce" snažila několikrát smazat - celá seznamka se mi zdála pofidérní - bohužel mne to pokaždé při zrušení profilu odkázalo na VIP členství, které je platné - když jsem se snažila ve VOP najít něco o tom, jak zrušit členství - nenalezla jsem nic - podotýkám, že polovina VOP se mi ukazovala v anglickém jazyce - takže jelikož angličtinu neovládám a google překladači nevěřím - nemohla jsem se ani dozvědět vše potřebné. Takže jsem si tedy počkala než měsíc "zkušebního" členství vyprší, abych jej mohla smazat a najednou mi byl stržen poplatek z účtu na další tři měsíce! S firmou již řeším ukončení mého VIP členství a zrušení účtu, ale stížnost přesto podávám, jelikož firma není schopná dát mi odpověď bez automatické odpovědi a vůbec nereaguje na mé emaily, ohledně uskutečněné platby o kterou odmítám přijít kvůli tomu, že dole malým písmem pod čarou bylo něco takového napsáno. Firma je pro mne podvodného rázu, kolik lidí už asi takto nachytala? Seriózní firma se jistě chová jinak.
seznamka
Žádám firmu o navrácení částky za 2 měsíce, kdy službu nebudu využívat, jelikož aktuálně řeším její zrušení - jsem nespokojená s neseriozním jednání firmy.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 6GCOHF93
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Dobrý den,
Stále řešíme ukončení VIP členství a zrušení účtu, ale srozumitelnou odpověď na stržené peníze a jejich návratnost zpět, jsem zatím neobdržela. Prosím o řádné vysvětlení proč bych neměla obdržet peníze za měsíce - říjen, listopad 2017 -zpět, když jsem s Vámi krajně nespokojena a službu za tyhle dva měsíce využívat nebudu. Nechápu proč bychom si nemohli vyjít vstříc, když už jsem ochotná Vám za svojí blbost, která byla i úmyslně zaviněna Vaší stranou, zaplatit Vám těch 749 Kč za měsíc září a další dva měsíce - tedy 1.498 Kč mi vrátíte zpět. Já budu spokojená a Vy si stále přijdete na své.
S přátelským pozdravem
Havlíková Kamila
ID: 6GCOHF93
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Havlíková.
S ohledem na uvedené obtíže byl poplatek za 2 měsíce VIP členství v celkové výši 1498 Kč z naší strany refundovaný.
Přejeme Vám hezký nadcházející víkend.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc v řešení mého problémů a děkuji společnosti be2,že byli ochotni vyřešit problém k mé spokojenosti.