Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#1791Problém s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2014, před 11 lety

Libor Janský

Znění stížnosti

Zboží se vrátilo z druhé reklamace pouze ozdkoušeno jako funkční ,přičemž stale bylo nefunkční neodnášel jsme si ho ani z prodejny kde bylo zboží ozkoušeno jedním ze zaměstancu v Euronics OC Plaza Plzeň a uznáno za stále nefunkční. Pro dovyřešení situace byl přivolán vedoucí prodejny který se ke mě choval povýšeně a uznal zboží za funkčí přičemž když ho testoval jasně chraptilo a nebylo funkční tak jak by mělo a argumentoval mi že se nejedná o profesionální reproduktory nevím od kdy je prodavač zároveň technikem .Situace vyvrcholila tím že zboží bylo odesláno zpět k reklamaci s tím že odmítám převzít reklamaci a nemám nárok na vyřízení do 30 ti dnu a jako duvod byl uveden že se jedná o můj specialní požadavek a vedoucí prodejny uznal zboží za funkční .Nevím co je za specialní požadavek že zboží chci reklamovat ,pokud se nepletu ze zákona musí být moje reklamace vyřízena do 30 ti dnů zkrátka jsem nespokojeny jak se servisem tak s jednáním vedení prodejny OC Plaza a zajímalo by me jak je to s tim vyřízením do 30ti dnů.


Produkt

Genius SW-HF 5.1 6000 Dark Wood


Požadované řešení

Dle meho nazoru mi měla prodejna vyjit při těchto jasných komlikacích vstříc a nabídnout mi možnost odstoupit od smlouvy ,nebo zboží poslat k již v pořadí k 3tí reklamaci s klasickým vyřízením do 30ti dnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 17:31, před 11 lety

V případě, že je uplatněna nová reklamace - vystaven nový reklamační protokol atd., má prodejce 30 dnů na její vyřízení. Pokud byla odeslána znovu pouze s nesouhlasem s jejím vyřízením, nejedná se již o klasické uplatnění reklamace.
V případě vyřízení první reklamce měl ale prodejce povinnost vadu do 30 dnů nejen zhodnotit, ale i odstranit. Pokud se tomu tak nestalo, reklamace nebyla řádně vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a kupující má tak nárok, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:45, před 10 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2014 13:45, před 10 lety


Libor Janský

Hodnocení: