Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17910Nedoručení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Petr Hanzal

Znění stížnosti

Objednal jsem si Pračku u Elektroobchudek.cz a dne 30.8.2017 22:00 zboží bylo předáno na Geis dne 6.9.2017 s požadavkem na doručení po 15:00 7.9 mi bylo nabídnuto doručení v 10:00 to jsem odmítl a domluvil se na 8.9 po 15:00.Dne 8.9 mi bylo opět nabídnuto doručení v ráno to jsem opět odmítl a domluvil se na doručení v sobotu ráno, v sobotu opět nic. Dne 11.9 jsem volal na depo s dotazem na doručení a bylo mi odpovězeno že pračku dnes doručí. Od 14:40 jsem očekával dopravce na adrese ale opět se nikdo nedostavil ani mě nikdo nekontaktoval ale ve sledování zásilky se objevilo "Neúspěšný pokus o doručení" což je lež, nikdo tu nebyl.


Produkt

číslo zásilky 6135000350297


Požadované řešení

telefonické domluvení náhradního termínu doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2017 11:02, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:33, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.