Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#17912Vykoupení vratných obalů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Taťana Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem dlouholetý spokojený zákazník Kauflandu. Proto se na Vás obracím s prosbou, která se týká prošlého lístku na vratné lahve v hodnotě 320,- Kč. Protože byl čas dovolených, opomněli jsme jej uplatnit včas. Na informacích Kaufland v Kutné Hoře nás odkázali na Vás. Věřím,že nám v této záležitosti pomůžete.


Požadované řešení

Prosíme o proplacení lístku na lahve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2017 10:36, před 7 lety

Zákon nestanoví lhůtu, ve které lze uplatnit nárok na vyplacení částky za vrácené zálohové obaly. Z toho lze dovodit, že tak může být učiněno v obecné promlčecí lhůtě.

Pokud je jednání společnosti spojeno s legitimními důvody (např. ověření dokladu, vedení účetnictví), měl by být spotřebitel o těchto podmínkách uplatnění nároku seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2017 18:40, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2017 08:07, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 10:56, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.