Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
jsem dlouholetý spokojený zákazník Kauflandu. Proto se na Vás obracím s prosbou, která se týká prošlého lístku na vratné lahve v hodnotě 320,- Kč. Protože byl čas dovolených, opomněli jsme jej uplatnit včas. Na informacích Kaufland v Kutné Hoře nás odkázali na Vás. Věřím,že nám v této záležitosti pomůžete.
Prosíme o proplacení lístku na lahve.
|
Tweet |
Zákon nestanoví lhůtu, ve které lze uplatnit nárok na vyplacení částky za vrácené zálohové obaly. Z toho lze dovodit, že tak může být učiněno v obecné promlčecí lhůtě.
Pokud je jednání společnosti spojeno s legitimními důvody (např. ověření dokladu, vedení účetnictví), měl by být spotřebitel o těchto podmínkách uplatnění nároku seznámen.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.