Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17913Opakovaná výzva k zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Alice Kloučková

Znění stížnosti

Dobrý den,přišla mi upomínka že mám této firmě zaplatit dluh,který jsem uhradila. Dnes mi došla další. Odmítám platit to samé,když jsem od nich nic nedostala.


Produkt

Holící strojky


Požadované řešení

Žádám o vyřešení mé stižnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2017 10:27, před 7 lety

Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitelka může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.

Pro korespondenci se společností lze rovněž využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.

Pro případ, že spotřebitelka fakturované zboží vůbec neobdržela, doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebitelce nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinna částku platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.