Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, v posledním vyúčtování, tedy za srpen 2017, mi byla započítána položka od jako SMS platba - různé od 90309099 v hodnotě 297,00 Kč. Z mého pohledu je to podvod! Služba se mi načetla neoprávněně,aniž jsem si tuto službu objednala. Žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu za 3 týdny v měsíci srpnu 2017. Mobilní číslo mám vedené u společnosti T-mobile a oni nedokáží vyřešit účtování třetí strany.
Prohlížela jsem si na internetu (připojení přes wifi) možnosti antivirové ochrany a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěla jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1483881707mb35127092755:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Tak jsem to odklikla a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. . Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef.
Jedná se o podvod. Chci vrátit peníze na účet a nechápu, jak takový podvodníci mohou dále bez potíží v ČR fungovat.
Děkuji.
S pozdravem
Zdeňka Richterová
McSecure, ComGate Payments, 903 19 099
Navrácení peněz na za neoprávněně účtovanou službu.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.