Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17914Neoprávněné účtování poplatku za službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Zdeňka Richterová

Znění stížnosti

Dobrý den, v posledním vyúčtování, tedy za srpen 2017, mi byla započítána položka od jako SMS platba - různé od 90309099 v hodnotě 297,00 Kč. Z mého pohledu je to podvod! Služba se mi načetla neoprávněně,aniž jsem si tuto službu objednala. Žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu za 3 týdny v měsíci srpnu 2017. Mobilní číslo mám vedené u společnosti T-mobile a oni nedokáží vyřešit účtování třetí strany.
Prohlížela jsem si na internetu (připojení přes wifi) možnosti antivirové ochrany a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěla jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1483881707mb35127092755:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Tak jsem to odklikla a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. . Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef.
Jedná se o podvod. Chci vrátit peníze na účet a nechápu, jak takový podvodníci mohou dále bez potíží v ČR fungovat.
Děkuji.
S pozdravem
Zdeňka Richterová


Produkt

McSecure, ComGate Payments, 903 19 099


Požadované řešení

Navrácení peněz na za neoprávněně účtovanou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2017 10:21, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.