Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes jsem od Vás obdržela sms v 11.9.12.9.2017 pod číslem mého syna,, abych si vyzvedla mms na http://tmo.cz/mms do 14 dnů.Musela jsem zadat moje telefonní číslo a heslo Vámi zadané gjammmpt.Toto jsem učinila a v té emmsece byla poslána písnička od Milana Drobného.Potom tam byla nabídka na předražené telefony a tarif.Ke konci jsem dočetla,že pokud si emmsku vyzvednu bude mi zaúčtována.Rozhodla jsem tedy zavolat na 4603,abych tam podala svoji stížnost a tam mi bylo strženo 19,-Kč za spojení na asistenta.Stačí,že mě Vaši operátoři obtěžují na telefonu,ještě musí Vaše společnost tahat peníze z lidí na netu.Syn o žádné emmesce neví.Taky ho to rozlobilo.Nevím zda budeme dále užívat s manželem Vaši společnost.Byla bych ráda,abych od Vás dostala řádné vysvětlení.Jsem v invalidním důchodu a manžel ve starobním.Nemáme peníze na vyhazování
S POZDRAVEM Kubíková Jindřiška
Čekám na řádnou omluvu a nestrhávání peněz za nesmysly a neposílat nesmysly.
|
Tweet |
Pokud byla dodána služba, kterou spotřebitelka neměla v úmyslu objednat, je nutné ji reklamovat. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.