Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den!
Jsem velmi zaskočená a naštvaná na šumperskou pobočku, jméno operátora bohužel nevím,za jeho nesprávné vyřízení mého požadavku. Je mi 71 let a syn mé zakoupil mobilní internet, abych mohla být připojená i 5měsícú na chalupě. Doma mám pevný internet v balíčku spolu s TV a mobilem od jiného operátora.Bylo mi sděleno a s tím jsem si vaši službu zakoupila, že lze od 2.6. Do 31.10.2017 používat přenosný internet, ale v září je třeba jej osobně odhlásit. O žádné dvouleté smlouvě nebyla řeč, ani nic písemného nemám. Dnes 12.9. jsem takto učinila a zůstala jsem v šoku. Přenosný internet potřebuji pouze na 5měsícú v roce, což podle dnešního sdělení na pobočce v šumperku nelze. Odmítám platit za něco co nebude 6 měsíců v provozu a z vaším operátorem se budu muset rozloučit.
Odpověď co mám dělat, když odmítnutí zaplatit
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.