Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#17925Stále posílají neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2017, před 7 lety

Emilie Pustková

Znění stížnosti

Manželce nabídli po telefonu vzorek tabletek zdarma.
Po delší době společnost Helvetia začla posílat neobjednané
zboží tabletky a kosmetiku.


Produkt

Tabletky FitBones K2 a Kosmetika


Požadované řešení

Zboží které přišlo do poštovní schránky posílám zpět firmě
Helvetia a vypovědět odstoupit od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 13:25, před 7 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2017 13:38, před 7 lety

Dobrý den,

paní Pustkovou jsme vyřadili z databáze pro marketingové účely. Dne 11.9.2017 volala paní Hrbáčková, dcera paní Pustkové, rušila zasílání, vše bylo ukončeno a nic dalšího neposíláme.

Zásilku budeme akceptovat i po termínu na vrácení zásilek a níže zasíláme rozpis zaslaných a neuhrazených zásilek, které nám tedy prosím vraťte zpět.

č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-----------------------------------------------------------
7824970005 | 06.08.2017 | 31.08.2017 | 296,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
7824970006 | 06.08.2017 | 31.08.2017 | 199,00 | pravidelná FitBones K2
7824970007 - jednorázová zásilka, částka 478 Kč
7824970008 | 27.08.2017 | 21.09.2017 | 296,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
7824970009 | 27.08.2017 | 21.09.2017 | 199,00 | pravidelná FitBones K2

Vše jsme posílali pouze na základě objednání.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2017 07:55, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 10:57, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.