Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Manželce nabídli po telefonu vzorek tabletek zdarma.
Po delší době společnost Helvetia začla posílat neobjednané
zboží tabletky a kosmetiku.
Tabletky FitBones K2 a Kosmetika
Zboží které přišlo do poštovní schránky posílám zpět firmě
Helvetia a vypovědět odstoupit od smlouvy.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
paní Pustkovou jsme vyřadili z databáze pro marketingové účely. Dne 11.9.2017 volala paní Hrbáčková, dcera paní Pustkové, rušila zasílání, vše bylo ukončeno a nic dalšího neposíláme.
Zásilku budeme akceptovat i po termínu na vrácení zásilek a níže zasíláme rozpis zaslaných a neuhrazených zásilek, které nám tedy prosím vraťte zpět.
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-----------------------------------------------------------
7824970005 | 06.08.2017 | 31.08.2017 | 296,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
7824970006 | 06.08.2017 | 31.08.2017 | 199,00 | pravidelná FitBones K2
7824970007 - jednorázová zásilka, částka 478 Kč
7824970008 | 27.08.2017 | 21.09.2017 | 296,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
7824970009 | 27.08.2017 | 21.09.2017 | 199,00 | pravidelná FitBones K2
Vše jsme posílali pouze na základě objednání.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.