Společnost


Sorda s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17926Zpronevěra peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2017, před 7 lety

Adriana Bidmanová

Znění stížnosti

Zdravím na inzerát v seznam.cz bazar jsme našli nabídku výroby postelí a paland na míru z masivu. Máme smlouvu vše přes email. Zaplatilo se 7000kc a palanda 90x200+120x200 z masivu borovice i s matracemi do 25.az 28.kveten 2017 bude termín nejpozději. Půlka června nic. Tak jsme psali volali a stále jo zítra pak v pondělí pak středa a dárek dostaneme jako odškodné za čekání a nakonec i slevu 1500kc. Pak bral jakékoliv telefony jen ne naše. Nakonec jsem začala vyhrožovat policií a ČOI. Nic! Tak jsem napsala na všechny adresy poštovní emailové o výpovědi že smlouvy. Jeden dopis se vrátil. E-mail nečetl ani jeden.Pak nam dopravní firma TOPTRANS volala že pro nás ma palandu. Poprosila jsem pána aby semnou to rozdělal že to bude policie řešit. Ochotně to rozdělal nadával jakým způsobem to bylo zabaleno. A odflaknuta práce.Navic na mě vypadl odlamovací nůž úplně vytažený.Na pořezání super. Pan bude ochotně vypovídat jak to bylo a hlavně matrace nikde! Takže zase na novo....dopis druhý si vyzvedl osobně až 18.7.2017 takže v prodlení začal být od data vyzvednutí dopisu. Dnes je 12.9.2017 a matrace i sleva nikde. Dluží nám něco přes 4000kc. A ty já chci! Takže příští týden jedu na policii a podávám tak na firmu trestní oznámení za zpronevěru peněz. Ostatní by měli taky! Hromadné podání trestního oznámení je už důvod aby policie ČR zasáhla. Samozřejmě nahlásit i na ČOI. My teda máme aspoň tu palandu! Hodně štěstí všem.


Produkt

Palanda na míru z masivu nedodržení termínu


Požadované řešení

Vrácení peněz všem poškozeným i s prodlením.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 15:01, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (zboží není kompletní), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou nebo výměnou, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Jelikož se vada projevila v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Nepřijme-li prodávající reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Prodávajícího je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka rovněž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.