Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
set náušnic a řetízku - upadlý kamínek na řetízku
oproti slibu nebylo ani dárkově zabaleno
31765 BGM14 řetízek s Emporia krystaly, 31764 BGM13 náušnice s Emporia krystaly
vrácení peněz (cena byla 875 Kč) a omluva
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta začíná běžet následujícího dne od uplatnění reklamace. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je poslední dnem lhůty pracovní den nejblíže následující. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je také správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.