Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Do 1.9.2017 cca 6 hodiny jsem používal tel.číslo 777030309. Nejdříve jsem ho chtěl nechat zrušit, ale pak jsem si to rozmyslel a zašel na prodejnu a nechal číslo opět aktivovat na svoje rodné číslo. Podepsal jsem smlouvu na ono tel.číslo s firmou O2, převzal sim kartu a čekal až bude tel.číslo opět aktivní. Bohužel ani druhý den nebylo aktivní a třetí den když jsem si na tel.číslo zavolal, jsem zjistil že ho vlastní úplně jiná mě neznáma osoba. Reklamoval jsem to u O2 a rozběhlo se kolečko kdo má na dané číslo nárok. Zjistili jsme, že někdo z O2 dané číslo prodal další osobě 2.9.2017, teda den po té co O2 se mnou uzavřelo smlouvu na dané číslo, které jsem mimochodem vlastnil 15 let. Toto také byla jedna z věcí proč jsem chtěl číslo si nakonec ponechat. Bohužel do této doby číslo i když mám na něj dřívější smlouvu, nežli současný majitel nevlastním. Mám na číslo za těch 15 let nasbíranou řadu přátel, které se mi momentálně nemůžou dovolat, mam na ni navázanou banku a nemůžu platit skrze internetové bankovnictví, mám na něho navázané kontakty od doktorů a vlastní podnikatelský záměr. Mám za to, že O2 mě podvedlo, když mi moje číslo přeprodalo jinému zájemci, i když uzavřelo se mnou jako první smlouvu, dále mi narušilo veškeré soukromí a porušilo tak zákon o ochraně osobních údajů, neboť číslo na které chodí veškerá soukromá korespondence vlastní cizí člověk. Číslo ani nebylo v karanténě deklarovaných 6 měsíců, před uvolněním pro další použití. Bohužel se O2 k tomu staví dost laxně a za 10 dní není ani schopno něco s tím udělat. Můžete mi s tím nějak pomoc?
Očekávám, že mi tel.číslo O2 vrátí a nabídne nějaké odškodnění. Už teď mě to stálo cca 2000Kč a laxní přístup O2 mě opravdu nenechá spát a budím se, špatně se mi spí a pro nemohoucnost s O2 něco dojednat, neboť mi nejsou schopni dát kontakt na osobu, která danou věc řeší ani se napřímo nakontaktovat na reklamační oddělení.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnit reklamaci, je společnost povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
aktuálně jsem vzniklou situaci předal přímo kolegům z oddělení Reklamací a stížností. Kontaktován s vyřešením budete během následujících 30 dnů.
Poprosím o trpělivost.
Za vzniklé komplikace se omlouvám.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Děkuji za pomoc. Číslo mi nakonec vrátili, sice po 21 dnech, ale konečně už můžu volat ze svého mobilu. Bohužel kompenzace, kterou mi nabídli není opravdu zajímavá. Snažím se aby mi kompenzaci vylepšili, ale zatím nemám odpověď. Uvidíme, problém s nevyžádanýma hovorama už opravdu nechci řešit,ale každý den se najde nový člověk, který mi volá protože to ma být číslo toho člověka, kterému to prodali. Snad to brzo bude ukončeno. S pozdravem Lexa
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Pěkný den,
dle dostupných informací, došlo k vyřešení reklamace s navrácením telefonního čísla přímo vám a dále ke kompenzaci ve výši 6300 Kč.
Je mi líto, ale další kompenzace není aktuálně plánována.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.