Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#17943Kradež telefonního čísla 777030309

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2017, před 7 lety

Marek Lexa

Znění stížnosti

Do 1.9.2017 cca 6 hodiny jsem používal tel.číslo 777030309. Nejdříve jsem ho chtěl nechat zrušit, ale pak jsem si to rozmyslel a zašel na prodejnu a nechal číslo opět aktivovat na svoje rodné číslo. Podepsal jsem smlouvu na ono tel.číslo s firmou O2, převzal sim kartu a čekal až bude tel.číslo opět aktivní. Bohužel ani druhý den nebylo aktivní a třetí den když jsem si na tel.číslo zavolal, jsem zjistil že ho vlastní úplně jiná mě neznáma osoba. Reklamoval jsem to u O2 a rozběhlo se kolečko kdo má na dané číslo nárok. Zjistili jsme, že někdo z O2 dané číslo prodal další osobě 2.9.2017, teda den po té co O2 se mnou uzavřelo smlouvu na dané číslo, které jsem mimochodem vlastnil 15 let. Toto také byla jedna z věcí proč jsem chtěl číslo si nakonec ponechat. Bohužel do této doby číslo i když mám na něj dřívější smlouvu, nežli současný majitel nevlastním. Mám na číslo za těch 15 let nasbíranou řadu přátel, které se mi momentálně nemůžou dovolat, mam na ni navázanou banku a nemůžu platit skrze internetové bankovnictví, mám na něho navázané kontakty od doktorů a vlastní podnikatelský záměr. Mám za to, že O2 mě podvedlo, když mi moje číslo přeprodalo jinému zájemci, i když uzavřelo se mnou jako první smlouvu, dále mi narušilo veškeré soukromí a porušilo tak zákon o ochraně osobních údajů, neboť číslo na které chodí veškerá soukromá korespondence vlastní cizí člověk. Číslo ani nebylo v karanténě deklarovaných 6 měsíců, před uvolněním pro další použití. Bohužel se O2 k tomu staví dost laxně a za 10 dní není ani schopno něco s tím udělat. Můžete mi s tím nějak pomoc?


Požadované řešení

Očekávám, že mi tel.číslo O2 vrátí a nabídne nějaké odškodnění. Už teď mě to stálo cca 2000Kč a laxní přístup O2 mě opravdu nenechá spát a budím se, špatně se mi spí a pro nemohoucnost s O2 něco dojednat, neboť mi nejsou schopni dát kontakt na osobu, která danou věc řeší ani se napřímo nakontaktovat na reklamační oddělení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 15:19, před 7 lety

Pokud spotřebitel uplatnit reklamaci, je společnost povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2017 18:39, před 7 lety

Pěkný den,
aktuálně jsem vzniklou situaci předal přímo kolegům z oddělení Reklamací a stížností. Kontaktován s vyřešením budete během následujících 30 dnů.
Poprosím o trpělivost.
Za vzniklé komplikace se omlouvám.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 21:18, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.10.2017 23:02, před 7 lety


Marek Lexa

Dobrý den,

Děkuji za pomoc. Číslo mi nakonec vrátili, sice po 21 dnech, ale konečně už můžu volat ze svého mobilu. Bohužel kompenzace, kterou mi nabídli není opravdu zajímavá. Snažím se aby mi kompenzaci vylepšili, ale zatím nemám odpověď. Uvidíme, problém s nevyžádanýma hovorama už opravdu nechci řešit,ale každý den se najde nový člověk, který mi volá protože to ma být číslo toho člověka, kterému to prodali. Snad to brzo bude ukončeno. S pozdravem Lexa

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 10:22, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 11:02, před 7 lety

Pěkný den,
dle dostupných informací, došlo k vyřešení reklamace s navrácením telefonního čísla přímo vám a dále ke kompenzaci ve výši 6300 Kč.
Je mi líto, ale další kompenzace není aktuálně plánována.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 09:44, před 7 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:45, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.