Společnost


PČS agency

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17945Nevrácené vstupné za neuskutečněný koncert Elánu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2017, před 7 lety

Jitka Prešková

Znění stížnosti

Také se přidávám se stížností na nevrácení peněz za neuskutečněný koncert skupiny Elán. Stejně jako spousty ostatních jsme zakoupili v prodejním místě Ticketportalu vstupenky a dodnes nám nebyly vráceny peníze. Spolek PČS - Pro ČeskoSlovensko, z.s. jenom občas odpověděla na e-mail, slíbili, že peníze vrátí, ale k tomu stejně jako asi u nikoho nikdy nedošlo.

Postupovala jsem přesně podle Vašich instrukcí - jak jste radili asi dvacítce stěžovatelů přede mnou v této záležitosti - a zaslala jsem na adresu sídla spolku, která je aktuálně uvedená ve Veřejném rejstříku doporučeně předžalobní výzvu. Nicméně když jsem zadala sledování mé doporučené zásilky - předžalobní výzvy - kterou jsem posílala doporučeně do sídla spolku uvedeného aktuálně ve Veřejném rejstříku, tak se mi ukazuje: "Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát se odstěhoval bez udání adresy"


Produkt

2 vstupenky do Mikulova


Požadované řešení

Prosím o informaci, zda takovéto "nedoručení" na adresu sídla spolku zapsanou ve Veřejném rejstříku má také nějakou právní váhu - pokud ne, reklamovat u České pošty? Nebo? A především jaké další kroky tedy můžeme či máme podniknout?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 10:03, před 7 lety

Občanský zákoník stanoví, že právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo. Není tedy důležité, vyhýbá-li se druhá strana přebírání poštovních zásilek a výzvu tak nepřevezme. Pro soud je podstatné její zaslání, nikoliv doručení.

Jestliže předžalobní výzvu nezašlete, nebrání vám to obrátit se na soud. Ten vám však nepřizná náhradu vynaložených nákladů na soudní řízení (soudní poplatek, odměna advokáta), i když ve sporu uspějete. Výjimečně vám plnou či částečnou náhradu přiznat může, přestože jste nedali prostor druhé straně se vyšším soudním nákladům vyhnout, ale záleží na úvaze soudu. Proto lze zaslání poslední výzvy k plnění jen doporučit. V případě, že nebude dlužník na výzvu reagovat, můžete pro zahájení soudního řízení využít náš vzor „Návrh na vydání platebního rozkazu“ na webové stránce https://www.dtest.cz/clanek-3347/navrh-na-vydani-platebniho-rozkazu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.