Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17948Vymazání profilu a vyřešení poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2017, před 7 lety

Simona Tydlačková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 31. 7. 2017 jsem se zaregistrovala do seznamky, která svou cenou odpovídala mým možnostem. Řekla jsem si: na jeden měsíc to zkusím. V žádném případě jsem neuvažovala o delším členství. Už vůbec ne za cenu, za kterou je nabízeno. Pár dní jsem nabídky sledovala, posléze mi začaly chodit na mejl nabídky, které vůbec neodpovídaly mým požadavkům, takže jsem mejly od Be2 zařadila do Spamu aby mě to neobtěžovalo. Asi po měsíci mě napadlo, že bych se mohla odregistrovat a vymazat profil. Ovšem mi to nešlo. Z účtu se mi každý den po dobu čtyř dní někdo bez mého souhlasu pokusil odčerpat peníze. Volala jsem do banky, kde jsme přišly na to, kdo mi chtěl peníze ukrást. Byla to společnost Be2. Okamžitě jsem kartu zablokovala, už paní v bance věděla o co se jedná, nesetkala se s touto společností poprvé. 4. 9. 2017 jsem podala odstoupení od smlouvy. Od té doby se s firmou přu ohledně zaplacení částky 2240 korun. Nechápu, proč bych je měla platit, když jejich služby nechci využívat a nevyužívám. Mám nárok na upravení ceny? Jinak musím říct, že společnost Be2 se mnou komunikuje přes mejly naprosto bez problému, akorát se nemůžu dovolat spravedlnosti.


Požadované řešení

Jsem ochotna zaplatit za svou blbost 4 dny členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 14:05, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2017 16:49, před 7 lety

ID: Q2AHBD65


Přejeme Vám dobrý den, paní Tydlačková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 31.07.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.9.2017 14:42, před 7 lety


Simona Tydlačková

Dobrý den,
vůbec jsem hlavně nevěděla že bude smlouva automaticky prodloužena. Je to napsáno skrytě v nějakých podmínkách, kam mě opravdu nenapadlo nahlížet. O vstupu do VIP jsem si taktéž nevšimla, jelikož zprávy od Be2 mi chodily do Spamu. Jakmile jsem se chtěla odhlásit, bylo už pozdě. Takže má výpověď nebyla podána 4 dny před koncem VIP, ale 4 dny po začátku VIP. V každém případě jsem už dávno nevyužívala služeb, protože mi chodily samé nesmysly. Znovu opakuji, že jsem chtěla členství na měsíc, které jsem si řádně zaplatila. O tom, že hned posléze budu muset platit 2240 korun nikde nebyla ani zmínka a ani bych s ničím takovým nesouhlasila. Nikdy jsem se s ničím podobným nesetkala. Vždy, když mám něco někam platit, jsem o věci řádně inforomovaná a hlavně s ní souhlasím a sama zaplatím. Tady jsem s žádnou platbou nesouhlasila. Přijde mi to jako jeden velký podvod na spotřebitele. Přece nebudu platit za něco, co jsem nechtěla. Žádám o vymazání profilu a všech mých dat které jsem poskytla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 16:46, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, společnost musí prokázat, že spotřebitelku řádně informovala o hlavních vlastnostech služby (jakož i o její ceně). Navíc pokud spotřebitelka zaslala společnosti výpověď, je tato výpověď účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 17:56, před 7 lety

ID: Q2AHBD65


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Tydlačková.

S ohledem na vzniklé obtíže byl poždavek na úhradu členského poplatku z naší strany definitivně stažen.

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2017 20:56, před 7 lety


Simona Tydlačková

Dobrý večer,
moc děkuju společnosti Be2 a hlavně DTestu za vyřešení situace k mé spokojenosti.
Ještě mám poslední otázku, co můj profil? Je vše vymazáno, nebo mám ještě něco učinit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2017 14:09, před 7 lety

ID: Q2AHBD65


Dobrý den, paní Tydlačková.

Váš profil na be2 byl již vymazaný.

Přejeme Vám úspěšný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 08:36, před 7 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2017 08:36, před 7 lety


Simona Tydlačková

Hodnocení: