Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 31.05.2012 jsem na prodejně A3 Sport v OC OLYMPIA Olomouc zakoupil obuv PUMA DriftCat 4S v ceně 1990,- CZK. První reklamaci na odlepující se podrážku na vnitřní straně špice obou bot jsem uplatnil 27.04.2013. Vada byla opravena. 10.06.2013 jsem tuto vadu reklamoval opětovně. Reklamace byla k mému podivu zamítnuta. Zavítal jsem tedy na prodejnu ještě jednou k opětovnému podání reklamace. Zamítavá odpověď mi přišla čtyři pracovní dny po podání reklamace. Podle mého názoru: Projeví-li se opravovaná vada na zakoupeném předmětu opakovaně, jedná je o vadu neopravitelnou a nárok na odstoupení od kupní smlouvy s navrácením plné kupní částky je evidentní. Aktuálně je reklamace řešena pod číslem 96/260 (A3 Sport OC Olomouc City). Předem děkuji za kladné vyřízení.
PUMA DriftCat 4S, č. artiklu: P30402209, vel. 9, pořizovací cena: 1990,- CZK
Odstoupení od kupní smlouvy a navrácení plné ceny za zboží - 1990,- CZK.
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace má prodejce povinnost řádně jej písemně odůvodnit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že spotřebitel s odůvodněním zamítnutí reklamace nesouhlasí, je třeba využít nezávislého odborníka, který by vypracoval objektivní posudek týkající se existence a příčiny vady.
Pokud se na výrobku vyskytne třetí stejná vada nebo čtvrtá různá po opravě, má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb.,občanského zákoníku.
Společnost A3 SPORT s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.