Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#17957Cenové klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2017, před 7 lety

Simona Valešová

Znění stížnosti

Dnes jsme v Bille L. Kuby v Č. Budějovicích zakoupili balené maso - pečeně 109 Kč/kg. Na etiketě byla uvedena váha 0,782 kg a jí odpovídající cena nám byla na podkladě naúčtována. Doma jsme po opakovaném vážení zjistili, že masa je pouze 0,560 kg! Účtenku bohužel nemáme a těžko dokážeme, že z masa jsme nic neodkrojili, ale jde o klamání spotřebitele a sprosté okrádání.
Není to tak dlouho, co naúčtovali dvojnásobnou cenu za borůvky, než jaká byla deklarovaná, týden před tím zase prodali plesnivý chléb (obojí Billa Jeronýmova, ČB).


Požadované řešení

prověření prodejny, opatření, aby se to již neopakovalo, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 09:54, před 7 lety

Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt, a to až do výše 5 000 000,- Kč.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.