Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
obtěžují mne informační sms od Vodafonu, typu byla vystavena faktura na částku...,faktura byla zaplacena atd. Zavolal jsem tedy na Vodafone linku, kde mi bylo operátorem sděleno,že toto nelze zrušit a že je to z nařízení telekomunikačního úřadu. Zajímalo by mne jestli je pravda co mi operátor říkal, nebo je to nějaká jejich služba kterou chtějí oni a operátor nemluvil pravdu. Děkuji.
Faktury platím inkasem z účtu. Mám 4 tel.čísla a tuto informaci jsem chtěl zrušit jen u jednoho
Zrušení informačních sms
|
Tweet |
Český telekomunikační úřad nevydává nařízení, ale opatření obecné povahy. Ani v opatřeních obecné povahy není zakotvena povinnost zasílat informace prostřednictvím sms zpráv. Doporučujeme zaslat poskytovateli služby doporučený dopis, že žádáte o zrušení zasílání zpráv. Pokud Vám k tomu pošle vyjádření opírající se některé opatření obecné povahy Českého telekomunikačního úřadu a nezakládalo by se to na pravdě, doporučujeme postoupit toto vyjádření Českému telekomunikačnímu úřadu.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.