Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#1796Informační sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2014, před 11 lety

Radek Končák

Znění stížnosti

Dobrý den,
obtěžují mne informační sms od Vodafonu, typu byla vystavena faktura na částku...,faktura byla zaplacena atd. Zavolal jsem tedy na Vodafone linku, kde mi bylo operátorem sděleno,že toto nelze zrušit a že je to z nařízení telekomunikačního úřadu. Zajímalo by mne jestli je pravda co mi operátor říkal, nebo je to nějaká jejich služba kterou chtějí oni a operátor nemluvil pravdu. Děkuji.


Produkt

Faktury platím inkasem z účtu. Mám 4 tel.čísla a tuto informaci jsem chtěl zrušit jen u jednoho


Požadované řešení

Zrušení informačních sms


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 09:50, před 11 lety

Český telekomunikační úřad nevydává nařízení, ale opatření obecné povahy. Ani v opatřeních obecné povahy není zakotvena povinnost zasílat informace prostřednictvím sms zpráv. Doporučujeme zaslat poskytovateli služby doporučený dopis, že žádáte o zrušení zasílání zpráv. Pokud Vám k tomu pošle vyjádření opírající se některé opatření obecné povahy Českého telekomunikačního úřadu a nezakládalo by se to na pravdě, doporučujeme postoupit toto vyjádření Českému telekomunikačnímu úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 20:15, před 11 lety

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.