Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#17967Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2017, před 7 lety

Jan Hauer

Znění stížnosti

Dobrý den.

Rád bych se na vás obrátil s prosbou o pomoc.
V roce 2016 jsem zakoupil nový telefon Microsoft Lumia 950, výrobní číslo 351827073755515. Bohužel v květnu 2017 mi telefon spadl na zem, a došlo k poškození skla na LCD modulu (display). Nikoliv ovšem modulu, pouze skla, modul zůstal nepoškozen tak jako celý telefon. Více jak měsíc jsem telefon bez problémů používal, nicméně pak jsem se rozhodl do telefonu investovat a modul nechat vyměnit (celý, protože sklo se z modulu bohužel nedá odlepit). A bohužel cena modulu tvoří téměř polovinu cenu telefonu. Nicméně pro investici jsem se rozhodl, protože jsem potřeboval aby telefon zůstal nadále reprezentativní z důvodu mé profese. Obrátil jsem se na společnost Mobil pohotovost GSM, Spálená 37, Praha 1. Modul objednali, a 16.8.17 mi firma LCD modul vyměnila za nový (cena 4500Kč – doklad 1161702748). Ještě v prodejně jsem si zakoupil ochranné sklo i s nalepením, přičemž při lepení skla na modul se zjistilo, že nový modul který jsem zakoupil má vadu. Modul jsem tedy reklamoval a telefon v servisu nechal, aby ho opět vyměnili (16.8.17 doklad 114DL10764/17). Po výměně modulu jsem si konečně telefon odnesl domů, přičemž záhy jsem zjistil, že v telefonu nejde zvuk (přístroj přehrával zvukové záznamy bez zvuku). Odnesl jsem telefon k reklamaci, a servis závadu odstranil (22.8.17 doklad 114DL10909/17). Telefon jsem začal používat, nicméně okamžitě se projevila další závada. Volaný mne neslyšel, resp. slyšel velice špatně + slyšel hlavně sebe (tj. ozvěnu vlastního hlasu). Znovu jsem telefon odnesl k reklamaci, která byla znovu uznána. Když jsem si telefon vyzvedl, bylo mi řečeno že byl pročištěn mikrofon a závada se již neprojevila (24.8.17 doklad 114DL11221/17). Při opětném používání telefonu jsem opět zjistil tu samou závadu, tj. volaný mne prakticky neslyší, slyší hlavně sebe. Opět reklamace, opět čištění mikrofonu a ujištění servisu že telefon je OK (11.9.17 doklad 114DL12368/17). Opět jsem zjistil že telefon vykazuje tu samou závadu, a opět reklamace opravy, uznání reklamace, servis vyměnil mikrofon s tím, že mi sdělil, že i po výměně mikrofonu závada trvá, přičemž mi servis nabídl vrácení peněz za zakoupený LCD modul, přičemž já vrátím zakoupený modul. Tuto nabídku jsem odmítl, protože by mi zůstalo 4500 + nefunkční telefon s nefukkčním LCD modulem (tj. musel bych si koupit telefon jiný, a na to 4500Kč nestačí). Požadoval jsem vrácení funkčního telefonu (pokud ne mého, tak jiného použitého) tak jak fungoval než jsem ho servisu předal, to servis ovšem odmítl, a nyní jsem v situaci kdy mám svůj nefunkční telefon s novým LCD modulem (12.9.17 doklad 114DL12586/17.

Můžete mi prosím pomoci?

Děkuji,

S pozdravem,

Jan Hauer


Produkt

mobilní telefon Microsoft Lumia 950 Black, použitý, výrobní číslo 351827073755515


Požadované řešení

Opravení mého telefonu, a pokud již telefon po zásahu servisu není opravitelný, tak výměnu za jiný použitý, ale stejného modelu, tj. mobilní telefon Microsoft Lumia 950 Black. Jsem ochoten přistoupit i na nějakou formu rozumného doplatku rozdílu v ceně, ale požaduji z důvodu mé negativní zkušenosti, aby servis na telefon poskytl záruku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 09:29, před 7 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (oprava mobilního telefonu). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda (mobilní zařízení není možné z důvodu opravy užívat), je společnost povinna tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2017 09:35, před 7 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.10.2017 12:03, před 7 lety


Jan Hauer

Na společnost Mobil pohotovost jsem se obrátil s reklamací prostřednictvím jejich kontaktního formuláře již před 10 dny, bohužel dosud bez jakékoliv reakce... jaké jsou mé další možnosti postupu? děkuji, Hauer

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.10.2017 10:43, před 7 lety


Jan Hauer

Hodnocení:

Komentář: Vše se vyřešilo výměnou.