Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc při neuznané reklamaci napájecího zdroje k notebooku ASUS. Uvedený napájecí zdroj/nabíječka/je již po druhé reklamovaná / po prvně byla závada uznána a nabíječka vyměněná a teď jsem obdržel následující zprávu:
MLB1 Služby zákazníkům (mlb1.sluzby@datart.cz)
Fwd: Nabídka placené opravy pro Váš ASUS produkt : CZA13C4133 / SN: BAOAAS260330
31. 12. 2013, 11:57:58
g
Dobrý den
dle tel.rozhovoru vám zasílám vyjádření servisu.
Prosim o odpověď
Hezký den
Šolcová
----- Přeposlaná zpráva -----
Od: "System mailer - Asus"
Komu: "mlb1 sluzby"
Odeslané: Pondělí, 30. Prosinec 2013 12:46:48 GMT +01:00 Amsterdam / Berlín / Bern / Řím / Stockholm / Vídeň
Předmět: Nabídka placené opravy pro Váš ASUS produkt : CZA13C4133 / SN: BAOAAS260330
Vážený zákazníku,
Po přijetí vašeho produktu: (“Produkt”) s referenčním číslem CZA13C4133bychom Vás chtěli informovat, že Váš požadavek opravy nepodléhá Záručním podmínkám,viz. informace v záručním listě(výjimky ze záruky) a návodu pro správné použití výrobku.
Ceník se specifikacemi a cenou umístěný níže uvádí náklady nutné pro provedení Vámi požadovaného servisního zásahu.
Part number Popis Cena (CZ Koruna excl DPH) Cena (CZ Koruna incl DPH)
04G26B001150 POWER ADAPTER 30W19V (BLK) 138.83 167.98
Manipulační poplatek 250.00 302.50
Celkem 388.83 470.48
Navštivte prosím následující URL https://www.asus-europe.eu . Tato URL Vám umožní získat více informací o placené opravě a přístup k online potvrzovací stránce při použití uživatelského jména a hesla níže:
-
Pokud nesouhlasíte s ceníkem, potvrďte volbu „nesouhlasím“, z URL výše. Produkt Vám bude poté vrácen zdarma a bez opravy zpět.
Pro započetí servisní opravy je potřeba provést několik kroků uvedených níže:
1. Po odsouhlasení ceníku výše, Vám bude vystavena faktura, odeslána e-mailem a poštou;
2. Částku je nutno uhradit společnosti ASUS před vypršením lhůty k zaplacení. Bankovní údaje i lhůta k zaplacení jsou uvedeny na faktuře.;
3. Poté co je platba potvrzena společností ASUS, započne servisní centrum proces opravy a vy budete informováni o započetí opravy e-mailem.
Vaši volbu potvrďte na potvrzovací stránce během pěti (5) pracovních dní.
Na tento email prosim neodpovídejte! Je generován automaticky a Vaše zpráva nebude nikomu doručena!!!
Pokud máte dotazy spojené s Vaším požadavkem opravy, kontaktujte, prosím, ASUS servisní tým na cenovynavrh@asus.com.
Se srdečným pozdravem,
ASUS SERVISNÍ TÝM
--
Služby zákazníkům MLB1
Mboleslav
dcz
http://www.datart.cz
mailto:reklamace.mboleslav@datart.cz
POWER ADAPTER 30W19V (BLK) - název reklamovaného výrobku
Takže závadu - reklamaci mi neuznali i když mám na tento výrobek záruku / koupeno 14.02.2012/ a navíc jsem při koupi výrobku zaplatil pojištění výrobku přímo na prodejně u České pojištovni / Rámcová pojistná smlouva č. 5399435514.
Zkrátka - mám za to, že moje reklamace je v souladu s reklamačním řádem a navíc připojištěný výrobek - nabíječka je již po druhé reklamovaná.
Prosím o Vaši pomoc jak mám dál postupovat. Děkuji
Peter Suržin
email: petersurzin@seznam.cz
mobil:728396576
Zalužanská 1270
29301 Mladá Boleslav
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinný řádně písemně zamítnutí reklamace odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Vzhledem k tomu, že výrobek byl dle nám dostupných informací zakoupen před 1.1.2014, vztahuje se na uplatněnou reklamaci právní úprava dle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. V případě, že prodejce v rámci svých obchodních podmínek stanovuje výjimky ze záruky, jsou taková ustanovení dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku neplatná. Záruka se nevztahuje na mechanická poškození způsobená spotřebitelem - např. i z důvodu nedodržení pokynů v návodu.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.