Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
již 10 měsíců neúspěšně řeším tak triviální věc, jako je změna distribuční sazby u el. Protože mi v říjnu 2016 na mail přišlo vyrozumění se slovy "Váš požadavek byl vyřešen", měl jsem to za vyřízené a celou sezónu jel na víkendovou DS. Na ČEZ online není u změny sazby ani slovo o tom, že by měly být přiloženy jakékoliv formuláře. Protože jsem je nepřiložil, nic se nezměnilo.
Celkově jsem o změnu žádal min. 4x, pokaždé je požadavek "vyřízen", ale to pouze znamená (jak už teď vím), že byl shledán nějaký nedostatek, který si musím aktivně dohledat na ČEZ online. Úplně naposledy mi požadavek nebyl uznán, kvůli "zastaralému formuláři", který jsem přitom předtím od ČEZ obdržel (o týden dřív, kdy byl požadavek zamítnut kvůli hodnotě jističe z revizní zprávy - nejsem elektrikář - mě ale na jeho zastaralost nikdo neupozornil).
Tolik elektřina. K tomu můžu započítat, že převod plynu od Pražské plynárenské trval více než rok! Velice pravděpodobně změním nejen dodavatele všech 4 odběrných míst, ale také zvažuji podnět na Českou obchodní inspekci.
S pozdravem,
Martin Jun
Konečně změnit distribuční sazbu.
|
Tweet |
Energetický regulační úřad doporučuje v otázkách vysoké důležitosti komunikovat formou doporučených dopisů. Tato forma je jediná průkazná pro případ budoucích sporů. Tuto formu je třeba použít i v případě, že kontaktovaná firma nereaguje na podněty, urgence.
Pokud však nebude společnost komunikovat ani nadále, lze se obrátit na dozorový orgán v oblasti energetiky, což je Energetický regulační úřad. Více informací je možné dohledat na webové adrese https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum.
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.