Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17971Změna distribuční sazby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2017, před 7 lety

Martin Jun

Znění stížnosti

Dobrý den,

již 10 měsíců neúspěšně řeším tak triviální věc, jako je změna distribuční sazby u el. Protože mi v říjnu 2016 na mail přišlo vyrozumění se slovy "Váš požadavek byl vyřešen", měl jsem to za vyřízené a celou sezónu jel na víkendovou DS. Na ČEZ online není u změny sazby ani slovo o tom, že by měly být přiloženy jakékoliv formuláře. Protože jsem je nepřiložil, nic se nezměnilo.

Celkově jsem o změnu žádal min. 4x, pokaždé je požadavek "vyřízen", ale to pouze znamená (jak už teď vím), že byl shledán nějaký nedostatek, který si musím aktivně dohledat na ČEZ online. Úplně naposledy mi požadavek nebyl uznán, kvůli "zastaralému formuláři", který jsem přitom předtím od ČEZ obdržel (o týden dřív, kdy byl požadavek zamítnut kvůli hodnotě jističe z revizní zprávy - nejsem elektrikář - mě ale na jeho zastaralost nikdo neupozornil).

Tolik elektřina. K tomu můžu započítat, že převod plynu od Pražské plynárenské trval více než rok! Velice pravděpodobně změním nejen dodavatele všech 4 odběrných míst, ale také zvažuji podnět na Českou obchodní inspekci.

S pozdravem,
Martin Jun


Požadované řešení

Konečně změnit distribuční sazbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 12:23, před 7 lety

Energetický regulační úřad doporučuje v otázkách vysoké důležitosti komunikovat formou doporučených dopisů. Tato forma je jediná průkazná pro případ budoucích sporů. Tuto formu je třeba použít i v případě, že kontaktovaná firma nereaguje na podněty, urgence.

Pokud však nebude společnost komunikovat ani nadále, lze se obrátit na dozorový orgán v oblasti energetiky, což je Energetický regulační úřad. Více informací je možné dohledat na webové adrese https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum.

Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.