Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17973Vrácení neobjednané zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2017, před 7 lety

Jan Petr

Znění stížnosti

Obdržel jsem od Vás zásilku, kterou jsem si neobjednal, a navíc jsem Vám na Vašem formuláři napsal, že odmítám jakékoliv zásilky od Vás. Nejde o kvalitu mincí, ale o to, že jsem důchodce a nemůžu si dovolit kupovat dražší věci. Po otevření zásilky jsem se snažil odeslat ji zpět bezplatně, ale pošta to odmítla, neboť by pro tento účel převzala pouze zásilku neotevřenou. Je to již třetí případ, kdy bych měl na chyby odesílajících doplácet já. Takže Vaše zásilka je u mne uschovaná v uzavřené obálce a je na Vás, jakým způsobem si ji ode mne převezmete. Znovu opakuji - nic jsePm si od Vás neobjednal


Požadované řešení

Převezměte si neobjednanou zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 11:38, před 7 lety

Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Pokud spotřebiteli přijde neobjednané zboží s tím, že jej má zaplatit, chrání jej ustanovení § 1838 občanského zákoníku. To uvádí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Pokud spotřebitele zasílání mincí obtěžuje, doporučujeme zaslat prodejci žádost o odstranění osobních údajů z jeho databáze. Spotřebitel může nevyžádané zboží vrátit zpět. Není to však jeho zákonná povinnost.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.