Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jsem váš letitý předplatitel.
Dne 10.7.2017 jsem si objednala u této společnosti sáčky do vysavače. Když se týden nic nedělo, zavolala jsem tam a sdělili mi, že je nemají na skladě a musí je objednat. Ten samý den jsem objednala sáčky jinde a na jejich e-mailovou adresu jsem napsala, že ruším objednávku.
14.9. 2017 mi v rozmezí dvou minut přišly ze stejné e-mailové adresy dva e-maily. Oba se týkaly mé objednávky se stejným číslem, jeden mi psal, že mám sáčky na prodejně a můžu si je vyzvednout
( jako způsob doručení jsem před dvěma měsíci uvedla osobní odběr).
Druhý e-mail mi oznamoval, že tu samou objednávku doručí do 48 hodin přepravní firma.
Hned včera jsem jim odepsala, že jsem objednávku zrušila a dnes jsem jim přeposlala e-mail ze 17.7.2017, kde je zřejmé, že jsem objednávku zrušila pokud mě budou nadále kontaktovat, celou záležitost zveřejním v médiích - Černé ovce na ČT 1
Po 9. hodině tam ještě zavolám a vše zopakuji.
Zdraví Blanka Vrtišková, Votice
Nepřeji si, aby mě nadále kontaktovali.
|
Tweet |
Podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (OZ) může spotřebitel od smlouvy uzavřené na dálku odstoupit, a to nejpozději do 14 dní ode dne převzetí zboží. Vzhledem k směrnici Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů a eurokonformního výkladu tohoto ustanovení lze odstoupit i před jeho převzetím. Doručením odstoupení od smlouvy se smlouva zruší a pak již není povinna spotřebitelka zboží přebírat. Problémem u e-mailu může být prokazování jeho doručení. Bylo by tedy vhodné pokud by na email bylo odpovězeno anebo alespoň potvrzeno jeho přijetí. Pokud spotřebitelka při své objednávce zvolila jakožto způsob převzetí zboží osobní odběr, nemůže prodejce zvolený způsob bez jejího souhlasu měnit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.